23:56 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پردازنده

گلکسی‌ اس ۱‌۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه دیگر از گوشی پرچمدار گلکسی اس ۱۰ را معرفی کند که از فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.
هواوی علاقمندان ساعت هوشمند را در صف انتظار نگه داشت
پایگاه خبری راد:هواوی درحال توسعه یک ساعت هوشمند با طول مدت شارژدهی بیشتر و مجهز به هوش مصنوعی است.
تراشه جدید اینتل به پیشرفت دستیارهای صوتی کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل قصد دارد تراشه پردازنده جدیدی را وارد بازار کند که به دستیارهای صوتی نظیر الکسای آمازون توانایی پردازش چندین صوت مختلف به طور هم‌زمان را می‌دهد.
رونمایی از نخستین لپ‌تاپ جهان با دو نمایشگر
پایگاه خبری راد: شرکت لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از نخستین لپ‌تاپ در جهان که به دو صفحه نمایش مجهز است، رونمایی کرد.
پرچمداران جدید گوگل شبیه به آیفون ۱۰ هستند
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از پرچمداران جدید گوگل، گوشی پیکسل ۳ ایکس ال، وجود بریدگی بالای نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه آن را تایید می‌کند.
تمرکز گجت‌های هوشمند اپل بر سلامتی کاربران
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل تمرکز خود را بر توسعه گجت‌های پوشیدنی هوشمندی گذاشته که به بررسی وضعیت سلامتی کاربران می‌پردازند.
آسیب‌پذیری گلکسی اس ۷ در برابر نفوذ هکرها
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان امنیت سایبری دریافته و اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ در برابر حملات سایبری و نفوذ هکرها آسیب‌پذیری بالایی دارد.
عدم تحویل تعدادی از گوشی‌های داخلی؛ علت چیست؟
پایگاه خبری راد: به گفته برخی از خریداران گوشی، یکی از شرکت‌ها که به عنوان تولیدکننده گوشی‌های ایرانی شناخته شده است، در تحویل گوشی‌های پیش‌فروش خود از سال گذشته تا امروز بدقولی کرده و خریدارانی که قرار بوده در اردیبهشت‌ماه سال جاری گوشی‌های خود را دریافت کنند، هنوز موفق به این موضوع نشده‌اند.
شناسایی متهم ردیف اول توقف خط تولید پردازنده‌های اپل
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده است توقف خط تولید تراشه‌هایش تحت تاثیر حمله بدافزار معروف واناکرای بوده است.
هجوم ویروس تراشه‌ساز اپل را فلج کرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فعالیت‌های شرکت تایوانی تولیدکننده تراشه TSMC، تحت تاثیر حمله ویروسی به سیستم‌هایش به شدت مختل شده و بدین ترتیب تامین تراشه‌های مورد نیاز اپل نیز به تعویق خواهد افتاد.
شرکت تولید تراشه پردازنده هم ویروسی شد
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده که برخی از تجهیزاتش مورد حمله بدافزاری و هجوم یک ویروس خطرناک قرار گرفته است.
هک مودم‌های وای فای برای استخراج ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته‌اند که هکرها با نصب برنامه‌های استخراج ارزهای دیجیتالی به تعداد زیادی از مودم‌های روتر اینترنت وای فای میکروتک حمله کرده اند.
گوشی عجیبی که متعلق به آینده است
پایگاه خبری راد: هابل فون آخرین تلاش کمپانی هنگ‌کنگی Turing است که تا 2020 راهی بازار نخواهد شد. کارشناسان در انگجت این گوشی را مسخره و مضحک خوانده‌اند.
لنوو نخستین گوشی مجهز به فناوری ۵G را عرضه می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت لنوو (Lenovo) مدعی شده است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری اینترنت ۵G با برند و به نام خود ثبت خواهد شد.
نتایج تحقیقات درباره عملکرد باتری بهترین گوشی سونی منتشر شد
پایگاه خبری راد: به تازگی تحقیقاتی برروی بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند شرکت سونی صورت گرفته که نتایج جالبی را نشان می‌دهد.