12:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرداخت مطالبات

جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی، دانشگاه‌ها و داروخانه‌های استان تهران
پایگاه خبری راد: مدیرکل بیمه سلامت استان تهران جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی، دانشگاه‌ها و داروخانه‌های استان تهران را تشریح کرد.
وضعیت پرداخت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت/ درخواست بودجه‌ای این سازمان از دولت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از به روز شدن پرداخت‌های این سازمان به مراکز ارائه کننده خدمت در سال ۹۷ خبر داد.
پرداخت 100 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران
پایگاه خبری راد:سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از پرداخت 100میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری طی شش ماه اخیر خبرداد.
بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان خودروسازان به قطعه‌سازان
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی گفت: در شرایطی که قطعه‌سازان دچار مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش هستند، بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان از مرز ۱۵ هزار میلیارد تومان عبور کرده و به نزدیک ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
افزایش ۱۰ درصدی خرید برگ سبز چای
​پایگاه خبری راد: رییس سازمان چای گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن برگ سبزچای تاکنون از چایکاران گیلان و مازندران خریداری شده است که بیش از ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان به هیئت دولت
پایگاه خبری راد: وزیر آموزش‌وپرورش در مورد موضوعات مهم و روز آموزش‌وپرورش ازجمله بازگشایی مدارس، کتاب‌های درسی، استقرار پایه دوازدهم، لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان و بیمه تکمیلی توضیحاتی ارائه داد.
علت شلوغی داروخانه‌های دولتی/چالشی زنجیره‌وار در نظام دارویی کشور
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن داروسازان تهران ضمن انتقاد از تأخیرهای مداوم در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از سوی سازمان‌های بیمه‌گر، گفت: این موضوع توان اقتصادی همکاران ما را نه‌ تنها ضعیف کرده، بلکه بسیاری از داروخانه‌ها ورشکسته شده‌اند.
قوامی: ایجاد پالایشگاه در کشورهای همسایه موجب رفع مشکلات صادرات نفت می‌شد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اسفراین با انتقاد از کاهش صادرات نفت،‌ گفت: اگر در کشور همسایه و منطقه پالایشگاه ۴۰۰ بشکه‌ای ایجاد می‌کردیم، می‌توانستیم با قیمت‌های مناسب ایجاد ارزش افزوده کنیم و ارز وارد کشور کنیم.
تجمع اعتراضی پیمانکاران نفتی در اهواز و توضیحات مدیرعامل مناطق نفت خیز
پایگاه خبری راد: جمعی از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب چند روز گذشته در اعتراض به عدم دریافت مطالبات و واگذاری 27 مخزن نفتی به شرکت‌های غیر بومی تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری و ویژه به این مشکلات شدند.
عدم پرداخت مطالبات شهرداری از سوی وزارت نفت
پایگاه خبری راد: رئیس شورای شهر تهران در مورد عدم واریز مطالبات شهرداری از سوی وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: از شهردار تهران درخواست می‌شود که با وزارت نفت جلسه‌ای بگذارد تا در این حوزه فعال‌تر شویم.
سکوت حجتی درباره حضور صیادان چینی در خلیج‌فارس
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی علت افزایش قیمت میوه‌های تابستانی را کاهش عرضه و خسارت ۱۱ هزار میلیاردی به سردرختی‌ها عنوان و اعلام کرد که پتروشیمی‌ها سهم کود کشاورزان ایرانی را صادر کرده‌اند.
دانش‌آموزان سال تحصیلی را بدون وزیر آغاز می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: سیدمحمد بطحایی، چهاردهمین وزیر آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی در آستانه استیضاح قرار دارد؛ آن هم حدود دو هفته مانده به آغاز سال تحصیلی مدارس و در شرایطی که دو وزیر اقتصاد و کار نیز به تازگی از مجلس کارت قرمز دریافت کرده‌اند.
مشکل کسری قطعه ۲۰هزار دستگاه خودرو حل شد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از تجاری‌سازی و کامل شدن حدود ۲۰ هزار دستگاه خودروی ناقص تولیدی در شرکت های خودروسازی تا پایان هفته جاری خبر داد.
تعداد خودروهای ناقص به ۷۰ هزار دستگاه رسید
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی گفت: تعداد خودروهایی که به دلیل کسری قطعات به صورت ناقص تولید و در کف کارخانه‌های سازنده متوقف شده‌اند به حدود ۷۰ هزار دستگاه رسیده است.
تخریب مهندسی شده جامعه پزشکی/احتکار دارو، نابخشوده‌ترین جرم
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت ضمن تشریح دستاوردهای پزشکی کشور همزمان با روز پزشک، در عین حال گفت: متاسفانه جامعه پزشکی به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی به صورت هدفمند و مهندسی شده مورد تخریب قرار گرفته است.