07:52 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیروی

رتبه بسیار بد ایران در ثبات اقتصاد و پیش‌بینی‌نا‌پذیری سرمایه‌گذاری‌ها
طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد، ثبات اقتصاد کلان ایران بدترین رتبه را دارد و در میان ۱۴۰ کشور دنیا در از رتبه ۱۳۴ ایستاده و گویای فضای نامطمئن و پیش‌بینی‌نا‌پذیری سرمایه‌گذاری‌ها است.
 شانه به شانه بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، ۲۰ تیر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش۱۹۱.۹۱ واحد به رقم ۱۸ هزار و ۶۱۸ واحد رسید.
«دماوند» و طلب های میلیاردی از دولت
نماد برتر - اگر وزارت نیرو اجازه می‌داد که حداقل مابه‌تفاوت نرخ‌هایی که هیچگاه افزایش پیدا نمی‌کند را این شرکت‌ها با تولید رمزارز پوشش دهند، به شرط آنکه گسترش شبکه برق نخستین تعهد شرکت‌ها باشد.
ریزش، ریزش و بازهم ریزش...
نماد برتر - بازار سرمایه امروز هم روندی کاهشی داشت به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۳ هزار واحد سقوط کرد.
گوگل تهدید شد!
نماد برتر - گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، بعضی از آنها حاضر به بازگشت نیستند.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
ولتاژ برق تولیدی «آبادا» کم شد!
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "آبادا" در فروردین‌ماه به ثبت رسانده در اختیار «خارج از بازار» بوده است.
رشد قیمت طلا در بازار های جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیفتر و بازده پایینتر اوراق خزانه آمریکا، بالا رفت و نزدیک به بالاترین رکورد دو هفته اخیر ایستاد.
سهامدار ناامید از «وهور»!
نماد برتر - شاید تنها درآمد‌های قابل توجه این شرکت در سال گذشته و البته امسال، سود شرکت‌های نیروی سبز برق منجیل و توسعه مسیر برق گیلان بوده که این سود‌ها و درآمد‌ها نیز به هیچ عنوان نمی‌تواند قیمت‌های کنونی سهام این شرکت را توجیه کند.
جزئیات شناسایی لوکس‌ نشین‌ها برای مالیات ستانی
نماد برتر - در بودجه امسال دو مالیات جدید چون مالیات از خانه و خودروهای لوکس در نظر گرفته شده است و افراد مشمول مالیات خودروها و منازل لوکس تا دو ماه دیگر شناسایی می‌شوند.
دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی از سوی شورای عالی فضای مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.
اثر کرونا بر عملکرد شرکت ها و صنایع + عوامل موثر در رکود بورس های دنیا
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اثر کرونا بر روی عملکرد شرکت ها و صنایع منتفع گفت: این بیماری با اثر بر قیمت نفت و کامودیتی ها باعث افت تقاضا و رکود در بورس های دنیا شده است.
6 شرکت برای برگزاری مجمع آماده می شوند
نماد برتر - زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده پارس خودرو و هفت شرکت دیگر به همراه لغو مجمع عادی بطور فوق العاده سهم بازار پایه ای اعلام شد.
«دماوند» به مجمع می رود
نماد برتر - مجمع عمومی فوق العاده شرکت تولید نیروی برق دماوند در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ برگزار می شود.
عرضه 50 هزار کیلوات ساعت برق برای تحویل در اردیبهشت
نماد برتر - در جلسه معاملاتی امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۵۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت تولید نیروی برق دماوند نیروگاه شهدای پاکدشت-دماوند برای دوره تحویل ماهانه اردیبهشت ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.