03:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میلیاردر

دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید قاطعانه با غارت گران بیت المال برخورد کنند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نیریز و استهبان با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی و تجاری گفت: تیم فوتبالی با ارز کشور لاستیک خودرو وارد می‌کند، خودروساز چای وارد می‌کند و شرکت خوراک دام و طیور موبایل وارد می‌کند.
ساعت کاری پایین مشکل بزرگ کارکنان آلمانی
پایگاه خبری راد: شرکت‌های آلمانی برای جذب کارکنان مجبور شده‌اند پیشنهادهای جذابی نظیر تعطیلات طولانی‌تر، ساعات کاری کمتر و شیفت‌های انعطاف‌پذیرتری ارائه دهند.
این‌جا در قرق املاکی‌هاست!
پایگاه خبری راد: صبح که بیدار می‌شوی می‌بینی اتاق یک پنجره یا پارکینگ خانه‌ای در تهرانسر یکدفعه تبدیل به دفتر مشاور املاک شده و معلوم نیست با زد و بندها و شگردهای بعضی از آنها در بستن قرارداد کدام خانواده قرار است خانه خراب شود.
اختلاف ۹۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار خودرو/ مسوولان کجایند!؟
پایگاه خبری راد: در چند هفته اخیر بازار خودرو به شدت ملتهب شده است. فاصله بین قیمت کارخانه و بازار خودروها به شدت افزایش یافته و هیچ مقامی هم پاسخگو نیست.
15 هالیوودی که جزیره شخصی دارند
پایگاه خبری راد: داشتن یک جزیره برای خودتان می تواند رویای هر کسی باشد که دست نیافتنی است اما برخی از ستاره های هالیوودی توانسته اند این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و برای آن ها امری دست یافتنی است.
واردکنندگان خودرو یک‌شبه میلیاردر می‌شوند!
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تجربه سال‌های اخیر نشان داده که واردکنندگان خودرو از موقعیت‌هایی همچون تغییر نرخ ارز سوءاستفاده کرده و یک شبه میلیاردر می‌شوند.
کدام کشورها بیشترین میلیاردرها را دارند؟
پایگاه خبری راد: طبق گزارش "ولث ایکس" تا پایان سال ۲۰۱۷ شمار افرادی که یک میلیارد دلار و بیشتر ثروت دارند به ۲۷۵۴ نفر رسیده است.
پشت پرده فیلترینگ تلگرام در روسیه
پایگاه خبری راد: تصور کنید اگر ایالات‌متحده پس از عملکرد نومیدکننده مارک زاکربرگ در کنگره در هفته گذشته، فیس‌بوک را فیلتر می‌کرد، چه اتفاقی می‌افتاد. فرآیند مشابهی که روز دوشنبه گذشته در روسیه رخ داد.
مثل ترامپ سرمایه گذاری نکنید!
پایگاه خبری راد: وارن بافت- سومین فرد ثروتمند جهان- گفت که تحت تاثیر استراتژی سرمایه گذاری ترامپ قرار نمی گیرد و پیش بینی کرد کسب و کار جدید او شکست بخورد.
صادرات ۶۰ میلیون دلاری فرش ایرانی به آمریکا
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فرش دستباف ضمن اشاره به ۸۰ میلیون نفر میلیاردر چینی به عنوان پتانسیلی جدید برای بازار فرش دستباف ایرانی از صادرات ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلاری این محصول در سال جاری به ایالات متحده آمریکا خبر داد.
همکاری «ب.ام.و» با «گریت وال» چین قطعی شد
پایگاه خبری راد: گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که بی‌ام‌و قصد دارد با همکاری گریت‌وال چین، به تولید خودروی الکتریکی با برند مینی در چین اقدام کند.
میلیاردر شدن یک شبه عده‌ای از افزایش تعرفه‌های خودروهای وارداتی نمی‌تواند بدون مافیا باشد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس آنچه را برخوردهای سلبی صداوسیما و عدم احساس رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای و رفتارهای دوگانه و گزینشی و یک جانبه‌نگری خواند موجب سلب اعتماد مردم از رسانه ملی دانست و گفت: چرا مردم برای دریافت اخبار و تحلیل‌های کارشناسی باید به رسانه‌های بیگانه روی آورند؟
انتشار گزارش جدید از تبعات شوک آور برگزیت
پایگاه خبری راد: تحقیقات رسمی نشان می دهد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافقی مشخص، ۲۵۲ میلیارد پوند هزینه برای اقتصاد این کشور خواهد داشت.
عایدی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلاری عربستان از شاهزاده‌های بازداشتی
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از مقامات ارشد عربستانی، مقامات سعودی ها از حل و فصل اتهامات متوجه شاهزادگان بازداشتی ممکن است بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بدست آوردند.
توافق ۱۰۰ میلیارد دلاری متهمان فساد در عربستان
پایگاه خبری راد: مقامات سعودی برآورد کرده‌اند که از توافق حل و فصل اتهامات با مظنونانی که در موج اخیر مقابله با فساد بازداشت شده‌اند می‌توانند بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار جمع کنند.