23:54 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معامله

نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی امروز میزبان انواع محصولات پتروشیمی و هیدروکربوری است.
افزایش درآمدهای «ستران» در هفته‌ای که گذشت
نماد برتر - سیمان تهران در این هفته تمام سبدکالایی عرضه شده خود در بورس کالا را به فروش رساند و ۲ هزار و ۳۰۰ تن نیز به صورت مچینگ، بیشتر از میزان عرضه‌های خود فروخت تا مجموع فروش این شرکت به بیش از ۵۹ هزارتن انواع سیمان برسد.
«فملی» و یک پله صعود!
نماد برتر - مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، یک هزار میلیارد تومان بیشتر بود.
افزایش نرخ پلی‌پروپیلن برای «جم پیلن»
نماد برتر - در هفته گذشته شاهد عرضه ۵,۸۶۲ تنی «پلی‌پروپیلن» شرکت پلی‌پروپیلن جم در گرید‌های مختلف بوده‌ایم که در بورس کالا مورد معامله قرارگرفت.
زلزله بیت کوین و اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال/ جهش خیره کننده رمزارز اوالانچ
در روزی که اتریوم موفق به ثبت رکورد جدید شد، بیت کوین نیز در عرض چند ساعت جهش خیره کننده ای را رقم زد و بیش از 4 هزار واحد رشد کرد.
شاخص در یک قدمی کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، هفدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۴۹۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲۳۷ واحد افزایش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۹۲۹ واحد را به ثبت رساند.
یک اشتباه؛ اختصاص وزن زیاد به بازار بدهی
در نگاهی کلی بازارهای سرمایه و بدهی به یکدیگر مرتبط بوده و از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند؛ اما از آنجایی که فعالان اصلی این دو بازار با یکدیگر متفاوتند نباید به اشتباه وزنی بیش از واقعیت به تأثیر این دو بازار بر هم داد.
۱۳ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۹ هزار و ۶۸۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۵۵۸ واحد کاهش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد را به ثبت رساند.
آینده‌ پژوهی صنعت بیمه در یک دهه پیش‌رو
صنعت بیمه مانند سایر صنایع به موجی پیوسته که تغییر در رفتار مشتریان، خدمات ارائه شده توسط شرکت­‌های بیمه و شدیدتر شدن رقابت بین شرکت­‌های بیمه را به همراه داشته است. در این مسیر روندهای مهمی بر صنعت بیمه و آینده آن تاثیرگذار هستند.
ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم "شبریز"
محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با یک هزار تن گزارش‌شده است.
"شازند" ۲۵ هزار تن کالا در بازارنقره‌ای فروخت
تمامی وکیوم باتوم پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند طی این هفته مورد معامله قرار گرفت و با کاهش تقاضا ۱۹،۷۰۰ تنی طی این هفته روبه‌رو بوده، ارزش معامله وکیوم باتوم فروش رفته این شرکت پالایشی بالغ‌بر ۲۰۴ میلیارد تومان اعلام‌شده است.
کاهش تقاضا وکیوم باتوم "شپنا" برای دومین هفته متوالی
محصول دیگری که توسط پالایش نفت اصفهان مورد عرضه و تقاضا قرار گرفته مربوط به لوب کات سبک و گوگرد گرانوله بوده که طی این هفته شاهد عرضه ۲۰ هزار تن لوب کات سبک در بورس کالا بوده‌ایم .
بازگشت فرابورس به کانال ۲۰ هزار واحد
امروز در فرابورس ایران امروز شاخص کل با افزایش ۵۰۷ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۳۶۰ واحد رسید.
ارزش وکیوم باتوم "شراز" به ۸۵ میلیارد تومان رسید
تمامی محصولات عرضه شده توسط مشتریان به فروش رسیده و همچنین شاهد کاهش تقاضا ۱۰،۰۰۰ تنی نسبت به هفته گذشته بوده، همچنین هزار تن از قیر ۶۰۷۰ نیز در بورس کالا به عرضه گذاشته شد که ۱۷۵ تن از این محصول متقاضی داشت.
بورس، چتر سبزش را در روز بارانی گشود
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، ۱۵ آبان با رشد ۴۲ هزار واحدی در آستانه ورود به نیمه بالایی کانال ۱.۴ میلیون واحدی قرار گرفت.