06:47 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخاب

سومین سایت ۵G ایران، در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی شد
نماد برتر- ایرانسل سومین سایت نسل پنجم ایران را در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی کرد. مدیرعامل ایرانسل در مراسم راه‌اندازی این سایت، توسعۀ فناوری ۵G را سنگ بنای اقتصاد دیجیتال برشمرد. رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس نیز، پیشتازی ایرانسل در حوزه ۵G را موجب افتخار و غرور ملی دانست.
صعود بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر- تمام شاخص های مهم بورسی دو طرف آتلانتیک سبزپوش شدند.
وال استریت ریخت!
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی آمریکا قرمزپوش شدند.
موافقت شرکت بورسی با سفارش ۴۲ میلیون دلاری خرید تجهیزات از یک اپراتور
نماد برتر- شرکت بورسی ایران ارقام از موافقت با سفارش ۴۲ میلیون دلاری خرید تجهیزات مخابراتی ازسوی یکی از اپراتورها خبر داد .
۱۵ پیشنهاد برای توقف روند ریزش بورس و بازگشت آرامش
نماد برتر- با ریزش حدود ۳۵ درصدی شاخص بورس طی چهار ماه و کاهش قیمت سهام ۵۰ تا ۷۰ درصدی اکثر شرکت ها، ۱۵ راهکار برای توقف این روند و بازگشت آرامش به سازمان بورس پیشنهاد داده شد.
پرواز بورس‌های جهانی در واکنش به یک خبر خوب
نماد برتر- شاخصهای بورسی جهان تحت تاثیر اخبار مثبت پیشرفتهای واکسن کرونا به شدت صعودی شدند.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
برزیلی‌ها حاضر به مذاکره با آمریکا درباره هواوی نشدند
نماد برتر- چهار شرکت مخابراتی برزیل حاضر نشدند با یک مقام ارشد آمریکایی که به دنبال مذاکره برای حذف شرکت هواوی چین از بازار تجهیزات شبکه ۵G از بازار این کشور آمریکای جنوبی بود، دیدار کنند.
وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد
عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.
عرضه آخرین فناوری‌های ۹ شرکت ایرانی در نمایشگاه مسکو
نماد برتر- در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه ۹ شرکت‌ دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق فعال ایرانی آخرین دستاوردهای فناوری خود را عرضه کردند.
احراز عنوان تولیدی نوع یک برای بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان
نماد برتر- از ۴ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان ایجاد شده در کشور، بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به عنوان تولیدی نوع یک شناسایی شده‌اند.
خودتحریمی‌ معضل کسب‌وکارهاست
نماد برتر- رئیس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتقاد از نگاه لوکس به حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد محدودیت برای پلتفرم‌های داخلی گفت: ما تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و از طرف دیگر مجموعه قوانین و مقررات در داخل کشور هم به شکل خودتحریمی عمل می‌کند و اینها موانعی است که باید برداشته شود.
ساماندهی بازار با انتقال اتحادیه املاک به وزارت شهرسازی
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وارد مرحله تدوین بسته اجرایی در اختیار گرفتن اتحادیه املاک شده ایم گفت: الحاق اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه و شهرسازی می تواند زمینه ارتقای وضعیت فعالان بازار مسکن از حالت سنتی به بستر جدید علمی و تخصصی را فراهم کند که ثمره های مفیدی برای مصرف کنندگان، مالکان، خریداران و مستاجران خواهد داشت.
شاخص بورس ۱۵ هزار واحد کم شد
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز هم روندی نزولی داشت و بیش از ۱۵ هزار واحد کاهش یافت.
تولید تراشه بدون فناوری آمریکایی در کارخانه هواوی
نماد برتر-شرکت هواوی تکنولوژیز قصد دارد یک کارخانه تراشه بدون استفاده از فناوری آمریکایی در شانگهای احداث کند.