16:57 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنعتگران

حضور نمایندگان ۱۲کشور جهان در نمایشگاه انرژی کیش
پایگاه خبری راد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو، با حضور نمایندگان ۱۱ کشور اروپایی و آسیایی، در جزیره کیش آغاز به‌کار می‌کند.
بیشترین طلاسازان ایران کجا زندگی می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: می‌توان گفت بیشترین سازندگان طلا در استان یزد فعالیت دارند و سالانه حجم زیادی از طلاهای یزد به سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور هم صادر می‌شود.
کردستان قطب ‏PCR‏ در صنعت ایران / تولید 4 میلیون حلقه لاستیک در سال 98‏
پایگاه خبری راد: در صورت توسعه فعالیت‌های بارز کردستان، این مجموعه می‌تواند قطب تولید ‏PCR‏ در ایران شود.‏
 برای ازسرگیری فعالیت قطارها ۳۰ میلیون یورو می‌خواهیم
پایگاه خبری راد: اولین "همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین" با کارکردهای جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی و با محوریت انواع خودروهای برقی، ۷ و ۸ اسفند ماه امسال در دانشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود و از محققان و صنعتگران این عرصه دعوت شده است تا مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود را تا ۶ بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 محققان حوزه خودروهای سبز در همایش بین‌المللی "قوای محرکه نوین" حضور یافتند
پایگاه خبری راد: اولین "همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین" با کارکردهای جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی و با محوریت انواع خودروهای برقی، ۷ و ۸ اسفند ماه امسال در دانشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود و از محققان و صنعتگران این عرصه دعوت شده است تا مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود را تا ۶ بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
لزوم فرهنگ‌سازی برای خرید محصولات دانش‌بنیان
پایگاه خبری راد: استفاده از محصولات دانش‌بنیان در دستگاه‌های دولتی نیازمند فرهنگ‌سازی است؛ زیرا این کالاها ابزار مسئولان برای ارائه خدمات و سرویس‌های بهتر به آحاد مردم جامعه هستند.
واحدهای تولیدی چقدر تسهیلات دارند؟
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی را تامین نقدینگی و تبادل ارز عنوان کرد.
روایتی از حقوقی که در بازار گم می‌شود
پایگاه خبری راد: حتی یک روز هم کار نکرد، قسطی برای جهیزیه دخترم خریده بودم و اکنون شرکت سازنده هم غرامت نمی‌دهد. در نهایت دامادم ناچار شد یخچال جدیدی خریداری کند.
یک شرکت در خراسان شمالی موجب جلوگیری خروج 320 هزار دلار ارز شد
پایگاه خبری راد: یک شرکت تولید قطعات صنعتی در خراسان شمالی موفق به انجام کاری شد که نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه بی‌سابقه بوده و موجب جلوگیری از خروج 320 هزار دلار ارز از کشور شده است.
حمایت از قطعه‌سازان صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: ثبت سفارش‌ها از این به بعد در خود استان‌ها انجام می‌شود که امیدواریم این کار زمینه تقویت تولید بومی و استانی را فراهم کند.
اگر پژوهش تجاری نشود پیشرفت و توسعه‌ای نخواهیم کرد!
پایگاه خبری راد: معاون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش تحقیق و توسعه در پیشرفت کشور افزود: هدف دانشگاه و مراکز پژوهشی فقط انجام پژوهش برای پژوهش نیست.
احیای ۱۳۷۰ واحد صنعتی در سال جاری
پایگاه خبری راد: از ابتدای سال تا به امروز هزار و ۳۰۷ واحد صنعتی تعطیل کشور با ۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر اشتغال دوباره فعال شدند، طبق شناسایی ها و هدفگذاری های انجام شده باید تا پایان سال این آمار به یک هزار و ۶۹۳ بنگاه برسد.
 در ساخت سدها وچاه‌های کشور و فرسایش خاک مطالعات ملی وجود ندارد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن ژئوپلیتیک ایران گفت: تاکنون مطالعات ملی در ساخت سدها، چاه‌های کشور و فرسایش خاک انجام نشده است و برای همین نتوانسته‌ایم به راهکار مشترکی در این امر دست یابیم.
 معادن سودده به افراد خاص واگذار شود!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت ایران ضمن گلایه از کم توجهی ها به حوزه معدن در کشور، گفت: معدن گرفتارترین بخش تولید در ایران است.
بازدید «ذوالقدر» از شرکت قطعه‌ساز خودرو و بررسی مشکلات صنعتگران
پایگاه خبری راد: مشکلات و گرفتاری‌های قانونی و اجرایی یک شرکت قطعه ساز خودرو با حضور نماینده مردم تهران در مجلس بررسی شد.