22:48 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

شبکه فاضلاب، تهران را می‌بلعد!
پایگاه خبری راد: پدیده فرونشست‌ها با وجود بی‌اعتنایی مسئولان همچنان تهران را تهدید می‌کنند تا جایی که فرودگاه بین‌المللی امام را نشانه رفته‌اند.
راهکارهای کاهش آلودگی هوا
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: استفاده از سیستم‌های الکترونیک و هوشمند و ارائه‌ خدمات الکترونیکی به مردم نقش بسزایی در مدیریت عبور و مرور در سطح شهر دارد که خود در کاهش آلودگی هوا موثر است.
 اعتبار عشایر کجا می‌رود؟
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: پول و اعتبار تخصیص یافته به عشایر در مناطق عشایر نشین هزینه شود.
بازنشستگان وزارت صمت خانه نشین شدند!
پایگاه خبری راد: با انتصاب مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پرونده تغییر هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که باید پیش از ۱۵ آذرماه سال جاری تغییر می‌کردند بسته شد.
زلزله روز گذشته ملارد استان تهران با زمین‌لرزه ۵.۲ سال گذشته چه تفاوتی دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس مرکز زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه زلزله روز گذشته ملارد استان تهران تک رخداد لرزه‌ای بوده است، گفت: چنین رخدادهایی نمی‌تواند نشان‌دهنده احتمال زلزله‌های مهم در آینده باشد.
 وضعیت لایروبی سد لتیان
پایگاه خبری راد: با توجه به موقعیت احداث و وضعیت حوضه آبریز سدهای تهران، دریاچه سدها نیاز چندانی به لایروبی ندارد، اما بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌برداری در سد لتیان این عملیات انجام می‌شود.
تحلیل بازار مسکن!
پایگاه خبری راد: در شرایطی که آمارها از رکود تورمی بازار مسکن حکایت می‌کند، ۲۱ تحلیل کارشناسی از وضعیت فعلی و آینده این بازار را مرور می‌کنیم.
خواهان آب شرب هستیم
پایگاه خبری راد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اختصاص منطقه آزاد تجاری مستقل به خوی، تکمیل جاده استراتژیک خوی- قطور، تکمیل دانشگاه دولتی، احداث سد غازان بخاطر نبود آب شرب از خواسته مردم خوی از ریاست محترم جمهور است.
خانه خراب شدن حاشیه‌نشینان ارومیه با یک تکان!
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد های مسکونی حاشیه شهر ارومیه ایمن نیستند.
شهریاری: طرح مالیات مسکن می‌تواند پایه مالیاتی جدیدی برای تامین هزینه‌های جاری باشد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه مسکن نباید صرفا مشمول یک بخش از سرمایه‌گذاری و بخش مسکن شود، بلکه باید کل سرمایه‌گذاری‌های اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی در بخش‌های مختلف را در بر بگیرد.
صنایع آذربایجان غربی تا لب دریا می‌روند اما تشنه برمی‌گردند!
پایگاه خبری راد: استاندار آذربایجان غربی گفت: تخصیص نیافتن آب به صنایع مشکل اصلی توسعه استان است.
تخریب پروژه‌ های ساختمانی نیمه‌کاره قدیمی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های ذی ربط باید مالکان پروژه‌ها را مکلف سازند تا پروژه‌ها در زمان متعارف با رعایت نکات به اتمام برساند.
 نقشه‌های فرونشست دشت‌های ایران در سال جاری تهیه شد
پایگاه خبری راد: با توجه به کاهش تراز سطح دشت‌های ایران به دلیل خشکسالی، از سوی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی نقشه‌های یکصد هزارم فرونشست دشت‌های ایران در سال 1397 منتشر شد.
مشترکان پرمصرف تهرانی جریمه شدند
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در تابستان سال جاری آب شرب ٢ تا ٣ درصد مشترکان پرمصرف پس از اعلام تذکرات لازم به مدت سه تا چهار ساعت قطع شد.
محدودیت ترافیکی راه های کشور در 17 آبان ماه
پایگاه خبری راد: طی شبانه ‌روز گذشته، كل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2178 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.