15:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سکه و ارز

 طلا، سکه و ارز در روز دهم آذر چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، سکه و ارز مانند هفته گذشته روند کاهشی خود را نسبت به هفته‌های پیشین حفظ کرده و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده هم تا نزدیک‌تر شدن شرایط به قیمت‌های واقعی ادامه‌دار باشد.
طلا، سکه و ارز در ششمین روز  آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نیز قیمت طلا و سکه همچون روزهای اخیر، نزولی بود. قیمت ارز مسافرتی اما تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.
 در مبارزه با پولشویی راه درازی در پیش داریم
پایگاه خبری راد: یک حقوقدان گفت: ما در کشور در مبارزه با پولشویی راه درازی در پیش داریم، چون این جرم هنوز حتی برای مجاری تشخیص مانند بانک‌ها و سازمان بورس اوراق بهادار به خوبی شناخته شده نیست ولی پولشویی وجود دارد، زیرا قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز، رشاء و ارتشاء و اختلاس وجود دارد.
طلا، سکه و ارز در روز شنبه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، سکه و ارز مانند هفته گذشته روند کاهشی خود را حفظ کرده و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده هم ادامه دار باشد.
تحلیل بازار مسکن!
پایگاه خبری راد: در شرایطی که آمارها از رکود تورمی بازار مسکن حکایت می‌کند، ۲۱ تحلیل کارشناسی از وضعیت فعلی و آینده این بازار را مرور می‌کنیم.
طلا و سکه در سراشیبی قیمت!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران می‌گوید که برخوردهای انتظامی و قضایی صورت گرفته با دلالان و سفته‌بازان در این بازار، تاثیر بسزایی بر ایجاد آرامش در بازار سکه و طلا گذاشته و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.
در روز ۲۷ آبان قیمت طلا، سکه و ارز چند؟
پایگاه خبری راد: امروز در بازار طلا قیمت‌ها تا حدودی روند افزایشی داشت همچنین نرخ یورو مسافرتی هم هزار تومان بالا رفت و بانک‌ها نیز دلار را با افزایش ۸۰۰ تومانی نسبت به دیروز تا ۱۱ هزار و ۸۱۸ تومان می‌خریدند.
بازار طلا، سکه و ارز در نخستین روز هفته
پایگاه خبری راد: بازارهای پرهیاهوی طلا، سکه و ارز نخستین روز هفته را در حالی شروع کردند که بازار ارز روند کاهشی هفته گذشته را ادامه داده و در بازار طلا نیز قیمت سکه در محدوده چهار میلیون تومانی در نوسان است.
نوسان متغیرهای موثر بر بازار مسکن
پایگاه خبری راد: با توجه به رکود تورمی بازار مسکن، قاعدتا باید در ماه‌های آینده رشد ماهانه قیمت‌ها کاهش پیدا کند، اما با توجه به نوسان متغیرهای موثر بر بازار مسکن، پیش‌بینی وضعیت آینده این بازار مقداری دشوار شده است.
بررسی ساختار جدید ناجا
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی از بررسی ساختار جدید در این نیرو خبر داد.
 ریاست بانک مرکزی توسط مجلس تعیین شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: چاره‌ی اساسی از بین بردن زمینه بروز فساد است که در این راستا می‌توان به لزوم استقرار سامانه شفافیت، آشکارسازی داد و ستدها و از همه مهم‌تر تن دادن به قیمت‌های واقعی اشاره کرد.
ترازنامه‌ها واقعی شود ورشکستگی بانک‌ها هم معلوم می‌شود
پایگاه خبری راد: بانک‌ها به عنوان میدان‌دار عرصه‌های پولی و سرمایه‌ای با ترازنامه‌های غیرواقعی خود باعث ایجاد حجم عظیمی از نقدینگی‌ها شده‌اند که به نظر هم نمی‌رسد به این زودی‌ها پایانی برای جذب آن وجود داشته باشد. در این زمینه یک اقتصاددان حتی معتقد است اگر ترازنامه بانک‌ها واقعی شود، چه بسا برخی از آنها از مدت‌ها پیش ورشکست شده باشند.
رصد پسر اینستاگرامی فراری/تلگرام همچنان دارای بیشترین جرائم
پایگاه خبری راد: آمادگی پلیس فتا برای کمک به وزارت اقتصاد در مبارزه با پولشویی،‌ افزایش جرائم فضای مجازی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های پلیس فتا، برخورد با سایت‌های اعلام کننده قیمت سکه و ارز،‌ شناسایی ۳۰ رخنه‌ امنیتی در سایت‌های حساس، ‌انتقاد از نبود متولی برای سایت‌های همسریابی و رصد پسر اینستاگرامی فراری به ترکیه از جمله بخش‌های نشست خبری رئیس پلیس فتا در صبح امروز بوده است.
از تب «پوشک و روغن و رب» چه خبر؟
پایگاه خبری راد: هفته‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ روزهای نگران قیمت دلار و طلا بودن و رد و بدل کردن آخرین پیش‌بینی‌ها در مورد سرنوشت کشور و نظام و نظم جهانی در تاکسی و مترو و اتوبوس.
اقدامات شبانه روزی و غیر آشکار پلیس در بازار سکه و ارز
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که اقدامات اطلاعاتی و غیر آشکار پلیس در حوزه بازار طلا و ارز به شکل شبانه روزی در حال انجام است و اشراف خوبی از سوی پلیس بر فضای حقیقی و مجازی وجود دارد.