12:47 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سال 1400

«قثابت» تایید حسابرس را گرفت
نماد برتر- نکته قابل توجه این است که در این گزارش «کیمیا» سود خالص سال 1399 را 677 میلیارد ریال برآورد کرده که نسبت به سود سال 1398 حاکی از افزایش اندک 12 درصدی است که چندان با شرایط عملیاتی همخوانی ندارد و به نظر می‌رسد رقمی‌بیش از این تحقق یابد.
پاسخ سازمان برنامه و بودجه به کنایه عضو شورای عالی بورس
نماد برتر- سازمان برنامه و بودجه به کنایه اخیر عضو شورای عالی بورس مبنی بر نبود ردیف اعتباری در لایحه بودجه سال آینده دولت برای واکسینه کردن مردم پاسخ داد .
کلیات لایحه بودجه سال آینده یا رد شود یا اصلاح + چند دلیل اصلی
نماد برتر- مرکز پژوهش‌های مجلس با بررسی برخی مفاد کلیات لایحه بودجه پیشنهاد رد کلیات یا اصلاح این سند مهم اقتصادی را داد.
بازارگردانان به میان گود می‌آیند!
نماد برتر - در هفته‌ای که سپری شد بورس تهران تا حدودی حال خوبی داشت و نگاهی به فعالیت سهامداران عمده نشان می‌دهد که حضور بازارگردانان اندکی نسبت به گذشته پررنگ‌تر شده است.
کنایه عضو شورای عالی بورس به دولت درباره نحوه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با انتقاد از نحوه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت گفت: برای همه امور به جز حمایت از بورس و واکسینه کردن مردم در مقابل کرونا ردیف اعتباری گنجانده شده است !! زیبا نیست؟
شرکت بورسی قرارداد ۵ ساله ۱.۵ هزار میلیارد تومانی با مپنا بست
نماد برتر- شرکت بورسی از انعقاد قرارداد ۵ ساله با مپنا برای تولید و فروش چرخ قطار به ارزش سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد .
«کحافظ» به دنبال رکوردشکنی بیشتر است
نماد برتر- سال 1399 برای «کحافظ» از نظر مقدار و نرخ فروش محصولات تاکنون خوب پیش رفته و انتظار می‌رود رکوردهای تازه ثبت شود.
تحلیل اکونومیست از تورم، رشد اقتصادی و نرخ مبادله ارز ایران در ۵ سال آینده
نماد برتر- اکونومیست چشم‌انداز پنج‌ ساله اقتصاد ایران از جمله روابط بین‌المللی، سیاست اقتصادی؛ مالی و پولی ،وضعیت تراز مالی، رشد اقتصادی، تورم و نرخ مبادله ارز را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
برنامه دولت در برابر مصوبه دیروز مجلس : نامه به شورای نگهبان
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور با اعلام نکاتی از بودجه سال آینده از برنامه دولت در برابر مصوبه دیروز مجلس خبر داد که با ارسال نامه‌ به شورای نگهبان همراه خواهد بود .
درخواست ها و امیدهای قالیباف از دولت در لایحه بودجه‌ سال آینده
نماد برتر- رئیس مجلس با اعلام درخواست ها و امیدهایی از دولت در لایحه بودجه‌ سال آینده گفت: بودجه ای که بند به بند آن با هدف حمایت از محرومان نوشته نشده باشد، تبعیض نامه ای علیه آرمان ها است.
 افزایش سرمایه" فولاد" از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم اکنون با سرمایه 209 هزار میلیارد ریالی فعالیت می کند اما؛ قصد دارد به منظور تامین مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته و همچنین، تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا (احداث خط نورد گرم شماره 2)، مبلغ سرمایه اسمی خود را به 304 هزار و 500 میلیارد ریال برساند.
دلایل بازگشت شاخص و پیش بینی رکود رقبا و شرایط مثبت بورس / مهمترین ریسک
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلایل بازگشت روند صعودی شاخص از پیش بینی رکود بازارهای رقیب و شرایط مثبت بورس تا پایان سال و مهمترین ریسک‌ تهدیدکننده معاملات خبر داد.
فرصت دولت در تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ تا پایان این هفته + دو اولویت اصلی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مهلت دولت در تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تا پایان این هفته ، دو اولویت این سند اقتصادی را اعلام کرد .
«اوان» رقیب «آپ» خواهد شد
نماد برتر- «اوان» قصد دارد به منظور گسترش فعالیت‌های خود، افزایش سرمایه 300 میلیارد ریالی را به مرحله اجرا برساند.
سود 900 تومانی در انتظار «کپارس»
نماد برتر- «کپارس» که از نظر درآمدی در سال جاری جهش بلندی داشته، از نظر تکنیکال نیز سیگنال مثبت به بازار مخابره می‌کند.