12:27 | شنبه 16 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رب گوجه فرنگی

کدام اقلام بیشترین افزایش قیمت را داشتند؟
پایگاه خبری راد: بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (شهریور ١٣٩٦) مربوط به «موز» با ١٧٠.٤ درصد افزایش است.
حذف برچسب قیمت از روی برخی قوطی‌های رب!
پایگاه خبری راد: عدم درج قیمت نهایی روی هر قوطی رب گوجه‌فرنگی توسط واحدهای تولیدی در کنار نبود نظارت از سوی دستگاه‌های متولی موجب شده قیمت این محصولات در واحدهای فروش تا حدود ۲۰ و در سایت‌های فروش تا ۲۵ هزار تومان پیش‌ رود.
گوجه‌فرنگی به‌زودی ارزان می‌شود
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به‌دنبال افزایش قیمت گوجه‌فرنگی طی هفته‌های گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت صادرات این محصول را ممنوع و به گمرک ابلاغ کرد، وزارت کشاورزی اعلام کرد که این ابلاغیه یکی از بهترین دستورهای ممکن در این بازه زمانی است که موقت بوده و به‌زودی قیمت گوجه‌فرنگی در بازار داخلی کاهش پیدا می‌کند.
 دولت با تدبیری جلوی نوسانات قیمت‌ها را بگیرد
پایگاه خبری راد:یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آمار اعلامی درخصوص شاخص‌های اقتصادی را با آنچه مردم در سفره‌هایشان احساس می‌کنند متفاوت خواند و گفت که این آمار اعلامی برای عامه مردم قابل قبول نیست.
دستور آقای وزیر ۳ ماه دیر صادر شد!
پایگاه خبری راد: دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران از افزایش سه برابری قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی تحویلی به کارخانجات تولید رب گوجه‌فرنگی خبر داد و گفت: ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی از ابتدای تابستان درخواست شده بود اما وزیر صنعت به تازگی دستور آن را داده که از اوج فصل برداشت گذشته‌ایم و گوجه‌فرنگی‌ها صادر شده‌اند!
تاجران روسی در حال خرید کنسروها و رب‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره کانون صنایع غذایی ایران گفت: در بازار دو نوع رب داریم؛ یکی رب امسالی و دیگری اسپ‌ تیک یا پارسالی که بیشتر برای تنظیم بازار و درست کردن سس به کار می‌رود اما با کاهش ارزش پول ایران، تاجران افغانستان و روسیه مقدار زیادی از این محصول را خریداری کردند.
32 هزار و 500 استاندارد ملی در کشور تدوین شده است
پایگاه خبری راد: ‌معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد ایران گفت: تاکنون بیش از 32 هزار و 500 استاندارد در سطح ملی در کشورمان تهیه و تدوین شده است.
کشاورزی مازندران قربانی کمبود صنایع تبدیلی
پایگاه خبری راد: دکترای باغبانی دانشگاه علوم کشاورزی گفت: علاقه کشاورزان به خام‌فروشی و عرضه فصلی محصولات خود به بازار نشان از عدم اطلاع و ناآگاهی آنان به مزایای صنایع تبدیلی دارد که حضور پررنگ بخش ترویج در این حوزه را طلب می‌کند.
چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
پایگاه خبری راد: هم اکنون حدود ۲۱ میلیون یخچال فریزر در کشور وجود دارند که سالانه حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ دستگاه نیز به این رقم اضافه می‌شود، بنابر مطالعات انجام شده حدود هشت درصد از مصرف برق کشور و ۲۸ درصد از کل مصرف انرژی برقی در بخش خانگی مربوط به یخچال فریزرها است و یخچال فریزرهای ویترینی به طور متوسط سه برابر یخچال فریزرهای خانگی برق مصرف می‌کنند.
قیمت اقلام خوراکی شب عید چقدر افزایش یافت؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
قیمت اقلام خوراکی شب عید چند؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
صفحه قبل | صفحه بعد