18:48 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دفاع مقدس

افتتاح ۳۶۵ طرح ملی با اعتبارات صندوق کارآفرینی امید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از افتتاح ۳۶۵ طرح ملی در هفته دولت خبر داد و میزان تسهیلات پرداختی به این طرح‌ها را ۹۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
آنچه باید از بهداری در جنگ بدانید
پایگاه خبری راد: دشمن بعثی بر خلاف معاهده‌های حقوق بشر در طول جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ پست امدادی و ۱۵۰ اورژانس را مورد اصابت خمپاره‌های خود قرار داد. آن‌ها حتی به پنج بیمارستان ایران به طور مستقیم حمله کردند. به طور مثال در عملیات«والفجر۸» بیمارستان «حضرت فاطمه (س)» را مورد حمله با بمب‌های شیمیایی قرار دادند.
بازدارندگی صنعت دفاعی دشمنان را از هرگونه تهدید عملی بر حذر داشته است
پایگاه خبری راد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه "روز صنعت دفاعی"، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.
یک روز، یک دنیا خاطره
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت در یادداشتی، سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.
سازوکارهای جدیدی برای مشارکت بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌های کلان اتخاذ شده است
پایگاه خبری راد: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی درجلسه صبح امروز( سه شنبه) هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و فعالان بخش خصوصی اظهارداشت: بخش خصوصی در جنگ اقتصادی امروز، عهده دار نقشی است که بسیج مردمی درهشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.
دانشگاه فرهنگیان دبیر آمادگی دفاعی تربیت نمی‌کند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه یکی از چالش‌های ما عدم تربیت دبیر تخصصی این درس است گفت: دبیر تخصصی این درس در دانشگاه فرهنگیان تربیت نمی‌شود و دبیر آمادگی دفاعی را در سطح دانشگاه فرهنگیان نداریم.
اختصاص سبد کالای رایگان به دو دهک
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای این هفته به اعلام نرخ بیکاری در بهار ۹۷، اشتغال به کار بیش از ۲۰۰ هزار کارورز، اختصاص سبد رایگان به دو دهک جامعه و تامین مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم توسط تعاونی‌ها اختصاص داشت.
فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست؛ لذا نباید این فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
مردم و مسئولان در شرایط اقتصادی کنونی مقاوم باشند
پایگاه خبری راد: معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور گفت: مردم و مسئولان در این شرایط مقاوم باشند.
تعاونی‌ها آماده تامین مایحتاج مردم هستند
پایگاه خبری راد: رییس اتاق تعاون ایران از آمادگی تعاونی‌های مصرف برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خبر داد.
وزیر نیرو قطع برق در جنوب استان کرمان را ممنوع کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ترامپ شناختی از تاریخ بلند و با عزت ملت ایران ندارد، گفت: ملت ایران کما فی‌سابق در برابر هرگونه زیاده‌خواهی استکبار جهانی خواهد ایستاد.
ظرف 48 ساعت باید لیست کامل گیرندگان ارز دولتی تحویل داده شود
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور گفت: دیروز عصر جلسه شورای پول و اعتبار بود به رئیس بانک مرکزی گفتم ظرف 48 ساعت باید لیست را کامل تحویل دهید. به دادستان تهران نیز سپردیم این لیست‌ها را به درستی مورد بررسی قرار دهد.
تصمیمات جدید ستاد اقتصاد مقاومتی/ بسته‌های ضدتحریم بازبینی شد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از پایان جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: تاکنون جلسات به ارزیابی عملکرد و تقسیم کاری بین دستگاه‌ها معطوف بود و حالا به طور عمده بر بازبینی بسته‌ها و برنامه‌هایی که برای مقابله با تحریم‌های آینده داریم متمرکز شدیم.
 برخی به دنبال گرانی در بازار هستند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برابر کسانی که درصدد آسیب زدن به نظام هستند با قدرت می ایستیم.
 صدای مردم را بشنوید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم گناباد با تاکید بر اینکه صدای مردم همان برقراری عدالت، رفاه،‌ آرامش و وحدت و کارآمدی است گفت‌: این‌ها مواردی است که انقلاب برای برقراری آنها شکل گرفت. این صدا را بشنوید.