01:53 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دریافت وام

دسترسی به آمار دقیق بیکاران و شاغلان
پایگاه خبری راد: معاون اشتغال وزیر کار از دسترسی به آمار دقیق شاغلان و بیکاران با راه‌اندازی سامانه اطلاعات شغلی ایرانیان خبرداد و گفت: در این سامانه شناسنامه شغلی همه افرادی که در سن کار هستند را در اختیار خواهیم داشت.
وام مسکن جوانان چند؟
پایگاه خبری راد: زوج‌های تهرانی برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن باید حدود ۱۱.۴ میلیون تومان هزینه خرید اوراق تسهیلات کنند.
هزینه وام مسکن برای اقشار مختلف
پایگاه خبری راد: با اینکه قیمت مسکن نسبت به بهمن ماه سال گذشته دو برابر شده، وام مسکن نسبت به آن زمان تغییری نکرده و زوج‌ها بسته به مکان سکونت بریا دریافت وام مسکن به علاوه وام جعاله باید از ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان هزینه کنند که این مبلغ نسبت به هفته قبل ثابت مانده اما نسبت به بهمن سال گذشته کاهش یافته است.
ارزش افزوده پایین به دلیل خام فروشی
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: تکمیل نشدن زنجیره تولید عامل اصلی اشتغال ناقص در این استان است.
اوراق وام مسکن به چه قیمتی؟
پایگاه خبری راد: هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در این روزها از ۵۶.۵ تا ۶۲.۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود و زوج‌های تهرانی برای وام مسکن و جعاله باید تقریبا ۱۴.۴ میلیون تومان هزینه کنند.
احتمال برگشت صف‌های وام ازدواج
پایگاه خبری راد: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی پیشنهاد کرد که رقم وام ازدواج باید حداکثر 20 میلیون تومان باشد؛ چراکه اگر مبلغ بالا برود، افراد کمتری می‌توانند از وام ازدواج استفاده کنند و ممکن است مانند سال‌های گذشته صف برای دریافت وام ازدواج تشکیل شود.
سقوط قیمت‌ها پایان یافت اما ریسک‌ها نه!
پایگاه خبری راد: تنها بعد از یک روز سقوط ۳۵۰۰ واحدی نماگر اصلی بازار سهام تعدادی از بانکی‌ها با صف‌های خرید مواجه شدند. همچنین برخی از نمادهای معدنی، فلزی به رشد شاخص های بازار دامن زدند.
مشتری اوراق وام مسکن کم شد
پایگاه خبری راد: با اینکه قیمت‌ها در اوراق تسهیلات مسکن نسبت به اوایل سال جاری با کاهش روبرو شده، بسیاری از متقاضیان وام مسکن معتقدند که با توجه به قیمت فزاینده مسکن در ماه‌های اخیر عملا نمی‌توانند با مبالغ این وام، خانه بخرند که این موضوع تقاضا در اوراق تسهیلات مسکن را کاهش داده است.
همه چیز درباره بزرگ‌ترین طرح محیط زیستی ایران
پایگاه خبری راد: عملیات اجرای طرح فاضلاب تهران، از سال ۱۳۷۴ در گستره‌ای به مساحت ۷۰ هزار هکتار در مناطق ۲۲‌گانه تهران و برای پوشش ۱۱ میلیون نفر جمعیت افق طرح ۱۴۱۰ آغاز به کار کرد. این طرح براساس اولویت‌های اجرایی به پنج فاز عملیاتی تقسیم شده و طبق برنامه حدود ۹۰۰۰ کیلومتر احداث شبکه جمع‌آوری، ۷۶کیلومتر تونل فاضلاب‌رو، نصب بیش از ۹۰۰ هزار انشعاب فاضلاب و احداث ۲۲ واحد تصفیه‌خانه در پروژه اجرا خواهد شد.
از قطار هوشمند استکهلم تا پشه‌های سفید چیتگر!
پایگاه خبری راد: وی معتقد است، «به دلیل پول درآوردن شاهد نوعی شلختگی معماری در تهران و دیگر شهرهای ایران هستیم و همه‌ی این مسائل یک ریشه دارد. اگر تراکم فروشی را به ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه کنیم، هیچ کس جز ما متوجه معنی آن نمی‌شود. تراکم فروشی یعنی هر کسی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.»
 مجلس در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مساعدت کند
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان قزوین حفظ اشتغال موجود را یکی از سیاستهای وزارت کار برشمرد و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را نیازمند مساعدت مجلس و سایر نهادها در تامین بودجه آن دانست.
 4 محله قدیمی در شهر فسا بازآفرینی شدند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بازآفرینی چهار محله قدیمی در شهر فسا و در قالب برنامه اقدام مشترک خبر داد.
کاهش هزینه وام مسکن!
پایگاه خبری راد: معاون توسعه بازار فرابورس ایران، گفت: اینکه در آینده قیمت اوراق تسهیلات مسکن چقدر خواهد بود تابع این است که این تسهیلات چه کسری از قیمت خرید مسکن را پوشش دهد.
"دارو" در کشاکش ارز، نقدینگی و تحریم
پایگاه خبری راد: علی‌رغم همه هشدارها، پیش‌بینی‌ها، نامه‌نگاری‌ها و رفت و آمدها برای حل بحران نقدینگی بازار دارویی کشور طی یکسال گذشته، اما دست کمکی به این حوزه نرسید، تا حالا که آمریکایی‌ها تحریمی ظالمانه و غیرمنصفانه را شروع کرده‌اند و اوضاع تامین دارو و نقل و انتقالات مالی آن را پیچیده‌ کرده‌اند...
تکمیل ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد تخریب‌شده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس بنیاد مسکن گفت: از ۴۳ هزار واحد تخریب شده در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه عملیات احداث ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد شهری و روستایی به اتمام رسیده است.