01:56 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای سنگین

 ترخیص 150 کانتینر لاستیک از گمرک رجایی
تشریفات گمرکی ۱۵۰ کانتینر لاستیک کامیونی و اتوبوسی در حال انجام است و به زودی از گمرک ترخیص می شود.
توزیع گازوئیل یورو۴ تضمین شود
پایگاه خبری راد: توزیع مناسب گازوئیل یورو۴ فرصت ارتقای استانداردهای خودروهای سنگین را نیز فراهم می‌کند. همچنین بر اساس قانون هوای پاک باید سناریوهایی را پیش از بروز آلودگی هوا پیش بینی و وظایف و تکالیف دستگاه‌ها را مشخص کنیم.
هشدار دادستان تهران به اخلال‌گران حوزه حمل‌ونقل برون‌شهری و پیش‌فروش خودرو
پایگاه خبری راد: دادستان عمومی و انقلاب تهران طی بخشنامه‌ای خطاب به دادستان‌های شهرستان‌ها و رؤسای حوزه­‌های قضایی بخش استان تهران، از آنان خواست با شناسایی افرادی که به طرق گوناگون موجبات اخلال در حمل و رساندن کالاهای اساسی موردنیاز و یا مانع ارائه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌آورند، شناسایی و تعقیب کنند.
خرید و فروش لاستیک با قیمت‌های چندین برابری
پایگاه خبری راد: در حالی مجوز افزایش ۹ درصد انواع لاستیک به صورت پلکانی از خردادماه سال جاری صادر شده، اما انواع لاستیک خودروهای سنگین در سطح بازار با قیمتی بیش از سه برابر و لاستیک خودروهای سبک با افزایشی ۵۰ تا ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب به فروش می‌رسند.
تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین کم شد
پایگاه خبری راد: تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین باری و اتوبوسی به پنج درصد کاهش یافت.
خودروهای دیزلی‌ کادیلاک می‌روند، برقی‌ها می‌آیند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خودروسازی کادیلاک اعلام کرده است که قصد دارد تولید خودروهای دیزلی را متوقف کرده و خودروهای برقی و الکتریکی را جایگزین آن کند.
رونمایی ولوو از یک کامیون مفهومی خودران
پایگاه خبری راد: ولوو در راستای توسعه صنعت خودروهای خودران، از یک کامیون مفهومی بدون راننده و سرنشین معرفی کرده که قابلیت رانندگی خودکار را دارد.
مردود شدن ۳۰ تا ۴۰ درصد خودورها در تست معاینه فنی
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد خودروهایی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند، مردود می‌شوند گفت: خودروهایی که پلاک دولتی در اختیار دارند، باید در موقع مقرر برگه معاینه فنی را از مراکز معاینه فنی دریافت کنند.
گزارش کیفی خودروهای ساخت داخل منتشر شد
پایگاه خبری راد: اداره کل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت گزارش ارزشیابی ملی خودروهای تولیدی در مرداد ماه امسال را منتشر کرد.
۳۴۰ هزار ناوگان باری براساس کارت هوشمند شناسایی شده اند
پایگاه خبری راد: دهمین مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی ورئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
۹ راه‌حل برای مسئله کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: مسائل کامیون‌داران و رانندگان ابعاد گوناگونی دارد که دارای راه‌حل‌های حقوقی و سیاستی است؛ اما این مسائل لاینحل باقی مانده و کُندی تصمیم‌گیران اصلی این حوزه علت‌العلل ناکامی‌هاست.
خودروهای سنگین برزیلی به ایران می آید
پایگاه خبری راد: دولت برزیل آمادگی کامل خود را برای تامین منابع مالی و سرمایه گذاری از طریق فاینانس در بخش خودروهای سنگین و تجاری علام کرد.
فرصت 80 روزه به کامیون‌های آلاینده /تردد 1/4 میلیون خودرو زیرسن معاینه فنی اما آلاینده در تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم طرح کاهش در سراسر تهران و به صورت شبانه روزی از اول آبان ماه خبر داد.
عمر برخی کامیون‌های در حال تردد به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد
پایگاه خبری راد: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت اجرای قانون منع تردد خودروهای سنگین فرسوده گفت: متاسفانه برخی کامیون‌ها که عمر آنها به دوره جنگ جهانی دوم برمی‌گردد هنوز در حال تردد هستند.
بهانه تراشی وزارت کشور برای اجرای قانون نصب فیلتر دوده
پایگاه خبری راد: دبیر کار گروه آلودگی هوا ضمن تشریح عملکرد ۷ ماهه دبیرخانه کارگروه آلودگی هوا از بی توجهی برخی دستگاههای اجرایی نسبت به مصوبات کاهش الودگی هوا خبر داد و گفت: با گذشت پنج سال از تصویب ضرورت نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی هنوز وزارت کشور هیچ اقدامی برای اجرای این مصوبه انجام نداده است.