14:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خطرناک

هیچ کشوری نمی‌تواند 6 ماه فعالیت‌های اقتصادی‌اش را تعطیل کند
نماد برتر- رییس جمهور گفت: تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند شش ماه این کار را ادامه دهد.
واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ اعتراض و عزاداری اسیران در زندان‌های اسرائیل
نماد برتر- به دنبال شهادت یکی از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، حماس و جهاد واکنش نشان دادند.
خواب سنگین یا...
نماد برتر- در حالی که دولت حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخابات در سال 96 صحبت از ثبات اقتصادی، ارزانی مایحتاج مردم، ثبات قیمت ارز و افزایش تولید می کرد اما؛ امروز و در آخرین ماه های مدیریت دولت تدبیر و امید هیچکدام از این ادعاها به حقیقت نپیوست و ...!
فشار لیگ برتر فوتبال بالای سر سازمان هواپیمایی کشوری
نماد برتر- با توجه به از سرگیری مجدد لیگ برتر، ‌خطوط هوایی بیش از پیش زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند تا طبق مصوبه، بیش از ۶۰ درصد ظرفیت پرواز مسافر سوار نکنند.
پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا
نماد برتر- به تازگی گزارشی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بازار بریتانیا در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت آمریکایی فورد توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
۵۶۰ خلبان اخراج شدند!
نماد برتر- شرکت هواپیمایی اسکاندیناوین ایرلاینز (SAS) از تعدیل نیروی بیش از ۵۰۰ نفر از خلبانان خود تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا خبر داد.
تماس تصویری به تلگرام می‌آید
نماد برتر- به نظر می‌رسد که قابلیت تماس تصویری در آینده‌ای نزدیک به تلگرام اضافه خواهد شد.
امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک
نماد برتر- مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی جنرال موتورز در خصوص بهبود تقاضا در بازارهای فروش خودروهای برقی در ایالات متحده و چین ابراز امیدواری کرد.
بازار خودروهای برقی در چین هنوز جان نگرفته است
نماد برتر- میزان خودروهای برقی در بازار چین در ماه گذشته میلادی ۸۲ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳.۵ درصد کاهش داشته است.
لوفت‌هانزا از مسافران تست کرونا می‌گیرد
نماد برتر- لوفت‌هانزا از ارائه تست کرونا در فرودگاه‌های فرانکفورت و مونیخ برای مسافران بین‌المللی خبر داده است.
تعویق ازسرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین امروز از تمدید تعلیق و لغو پروازهای بین‌المللی خود تا اواسط ماه آینده میلادی خبر داد.
تمدید دورکاری؛ راه فرار از ادامه بحران کرونا
نماد برتر- شرکت مستر کارت نیز به تمامی کارکنان خود اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی به منظور حفاظت از سلامت و بهداشت خود و جامعه امکان دورکاری را خواهند داشت.
تعدیل نیروی بی‌سابقه در بزرگترین ایرلاین آمریکای لاتین
نماد برتر- بزرگترین و قدیمی ترین ایرلاین فعال در آمریکای لاتین تحت تأثیر شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از کارکنان و پرسنل خود را تعدیل نیرو می کند.
آغاز به کار حمل و نقل عمومی دوبی با تمهیدات کرونایی!
نماد برتر- خطوط حمل و نقل عمومی شهر دوبی در امارات متحده عربی با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مسافران از ماسک‌های بهداشتی آغاز به کار کردند.