20:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حجم مبنا

دو سهم مشمول رفع گره معاملاتی و توقف موقت دو نماد/ تعلیق چند روزه یک نماد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند و در برابر توقف موقت دو نماد ، یک شرکت فرابورسی هم تا ۲۱ مهر تعلیق شد.
دلایلی برای عدم نگرانی سقوط سهام/ انتقاد از بورس و گزارش مهم با چند راهکار
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام چند دلیل برای عدم نگرانی سقوط قیمت ها و شاخص ، انتقاداتی به سازمان بورس وارد و از قرائت گزارشی مهم با چند راهکار برای بهبود اوضاع و تکلیف خبر داد.
امروز سه شرکت بورسی دامنه نوسان و حجم مبنا ندارند/ خروج موقت دو نماد
نماد برتر- امروز سهام سه شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و بدون دامنه نوسان و حجم مبنا داد و ستد می شوند .
امروز سه شرکت بورسی دامنه نوسان و حجم مبنا ندارند/ خروج موقت دو نماد
نماد برتر- امروز سهام سه شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و بدون دامنه نوسان و حجم مبنا داد و ستد می شوند .
چرا تضمین قیمت سهام ریسک است؟!
نماد برتر- بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ابزارهای کارآمد و معقول تضمین قیمت سهام در شرایط کنونی به زیان بازار سرمایه ایران ختم میشود.
درخواست قالیباف برای افزایش بازارگردانی، اصلاح دامنه نوسان ، حجم مبنا و ...
نماد برتر- رییس مجلس خواهان پیگیری جدی راهکارهای تقویت بورس از طریق افزایش تعهدات بازارگردانی، خرید سهام خزانه، انتشار اوراق تبعی، تنظیم منطقی دامنه نوسان ، حجم مبنا و آموزش و فرهنگ سازی شد.
حمایت تمام قد قالیباف از بورس / وعده تحول بازار و چند متغیر مهم مانند حجم مبنا و...
نماد برتر- رییس مجلس با حمایت تمام قد از بورس و صیانت از پول مردم ، وعده تحول در متغیرهای مهم حجم مبنا، حداقل سفارش و... داد و گفت : بزودی شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.
۵ پیشنهاد برای ساماندهی و بهبود شرایط بورس / بررسی افزایش حجم مبنا
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از پنج پیشنهاد فعالان برای ساماندهی و بهبود شرایط خبر داد و گفت: افزایش حجم مبنا در نشست بعدی شورا مطرح و بررسی خواهد شد.
 سه سناریوی جذاب از سهام تا پایان سال
نماد برتر- سه سناریو برای دورنمای بازار سهام در این هفته، در میان مدت و تا پایان سال ترسیم شده است. اجماع تحلیلگران اما همگی روی رشد ادامه‌دار تاکید دارد.
بورس بازان چرا همیشه رفتارهای مشابه دارند؟!
نماد برتر- الگوی رفتاری غالب در بازارهای مالی در 7 سال اخیر در ایران نشان میدهد که میتوان یک وضعیت مشابه را سناریوبندی کرد.
تحلیل کارشناسان از کاهش دامنه نوسان بورس
نماد برتر- بازار سرمایه در روزهای پایانی سال با تصمیمات جدید سازمان بورس و اوراق بهادار رنگ دیگری به خود گرفته است. تصمیماتی که هرچند مورد انتقاد برخی سرمایه گذاران واقع شده است، اما کارشناسان بر این باورند که این تصمیمات از هیجانات مقطعی و غیر منطقی بورس چه در شرایط رشد و چه در زمان‌های ریزش بازار جلوگیری می کند.
تصمیم بورسی‌ها به اجرا نرسید!
نماد برتر- کاهش دامنه نوسان در بازار سرمایه از پنج به دو درصد، دومین تصمیم مهمی بود که سازمان بورس پس از افزایش حجم مبنا گرفت و زمان اجرای آن را از امروز ( ۱۷ اسفند) اعلام کرد. اما این تصمیم به اجرا نرسید و توسط وزیر اقتصاد به عنوان رئیس شورای عالی بورس که در جریان تصمیم هیات مدیره سازمان بورس نبوده، منتفی شد. با این حال به نظر می رسد بورسی‌ها همچنان بر درستی تصمیم‌شان مصمم هستند و دلیل آن را کنترل رشد هیجانی شاخص اعلام کرده‌اند.
حجم مبنای معاملات فرابورس و بورس تغییر می‌کند
نماد برتر - حجم مبنا در معاملات بازارهای فرابورس و بورس از روز دوشنبه(۱۲ اسفند) تغییر می‌کند.
اصلاح سامانه معاملاتی بورس از برنامه‌های سال جاری است
پایگاه خبری راد: دبیر کل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران گفت: در سال گذشته تعامل سازمان بورس و کانون برای رفع مشکلات کارگزاران مناسب بوده و امید می‌رود اقداماتی مانند اصلاح دامنه نوسان، حجم مبنا و اصلاح سامانه معاملاتی و در مجموع اقداماتی که به ریزساختارهای بازارسرمایه مربوط می‌شود در سال جاری هم ادامه داشته باشد.
صفحه قبل | صفحه بعد