05:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ثبت

وضعیت بازار "چفیبر" قرمز شد
نماد برتر- چفبیر" برای نجات خود از این مخمصه باید راه چاره‌ای بیندیشد تا بیش از این سهامداران ضرر سنگینی را متحمل نشوند.
شاخص‌کل "بورس" با سرعت ۲۳ هزارتایی آغاز کرد/ خودرویی‌ها به وقت عرضه
گروه خودرو با عرضه‌های جدی روبرو شد و اگرچه برخی سهام کلیدی آن توانستند صف خرید خود را حفظ کنند، اما تعدادی از سهام آن حتی در مقادیر منفی مبادله شدند و البته خودرویی‌ها امروز حجم پول حقیقی بالایی را به نیش کشیدند.
درس بزرگ سال ۱۴۰۰ برای سهامداران
نماد برتر- معتقدم سال ۱۴۰۱ بازار سرمایه شرایط و ظرفیت های بهتری برای سرمایه‌گذاری خواهد داشت. چون قیمت بسیاری از سهم ها در یک سال گذشته، اصلاح خوبی داشته و نسبت های P بر E سهام به حد معقولی رسیده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، بازار سرمایه امسال بازدهی بهتری برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.
لبخند سبز شاخص به قرن جدید
نماد برتر- در جریان معاملات آخرین روز سال (شنبه، ۲۸ اسفند ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۲ هزار و ۲۲۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۷۲ واحد افزایش، به رقم ۳۴۸ هزار و ۲۷۰ واحد را به ثبت رساند.
ایستگاه پایانی
نوسان‌گیرانی که پس از سیزده بدر مجددا به بازار خواهند آمد تا آن زمان بیکار نخواهند نشست و منتظر نقطه‌ای برای ورود در هفته ابتدایی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۱ هستند.
برگ برنده "زکوثر" در دوران رکود بازارسرمایه
نماد برتر- مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "زکوثر" طی دوره یک ماهه نسبت به سال گذشته یک روند صعودی ۶۳ درصدی را به همراه داشت.
"پارسیان" افزایش سرمایه مصوب در مجمع را ثبت کرد
نماد برتر- شرکت بیمه پارسیان از ثبت افزایش سرمایه خبر داد.
سایه سنگین مذاکرات روسیه و اوکراین بر قیمت نفت
نماد برتر- در پی بحبوحه مذاکرات روسیه و اوکراین و همچنین قرنطینه‌های جدید کووید-۱۹ در چین - که می‌تواند تقاضا را کاهش دهد، نفت آمریکا روز گذشته، دوشنبه، با سقوط بیش از ۸ درصد به زیر ۱۰۰ دلار در هر بشکه رسید.
درآمد ماهانه "سخوز" در سراشیبی قرار گرفت
نماد برتر- درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت سیمانی در بهمن‌ماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته تغییری نداشت، لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به آذرماه ۱۴۰۰ بود.
"مقاومت" رمز امروز بازار سرمایه
نماد برتر- به سهامداران توصیه می‌شود هیچ گاه براساس داده‌های کانال‌های بورسی که اعتبار آن‌ها تنها براساس ممبر غیرواقعی است گام بر ندارند چه برسد به آنکه تحت تاثیر کانال‌های برجام و دلاری بخواهند اقدام به سوار یا پیاده شدن از سهم کنند.
تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد از مسیر تکمیل زیرساخت‌ها و افزایش بهره‌وری
نماد برتر- رشد تولید ناخالص ملی و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها، بهره‌وری بیشتر و رشد ۶ تا ۸ درصدی اقتصادی را ممکن می‌سازد.
رکورد شکنی در بازارهای جهانی فولاد
نماد برتر- گزارش عملکرد بازارهای جهانی فولاد در هفته گذشته منتشر شد.
رشد ۴۱ درصدی درآمد از سبد کالایی پالایش تهران
نماد برتر- مشتریان این پالایشی با استقبال ۴۴ هزار و ۴۲۰ تنی برای خرید این محصول از سبد کالایی شتران پیش قدم شدند و تقریبا تمام عرضه‌ها را یعنی معادل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تن از سبدکالایی این شرکت را خریدند.
اقدامات مدیریت نظارت برنهادهای مالی در سال ۱۴۰۰
بازبینی در فرایندهای تایید صلاحیت حرفه‌ای و کوتاه کردن زمان بررسی و اعلام نتایج تایید صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت مدیریت در نهادهای مالی از جمله اقدامات اصلاحی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مادر(هلدینگ) مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.
برجام و تاثیر آن بر ریالی‌های بورس
نماد برتر- راستا اخبار توافقات که این روز‌ها شاهد تأثیرات آن هستیم، می‌تواند منجر به افزایش قیمت صنایع برجامی شامل گروه‌های خودرویی، بانکی و حمل و نقل شود.