18:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید مشترک

روند تولید خودروهای چینی در ایران معکوس است!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه مونتاژ خودرو مزیت اقتصادی برای کشور به همراه ندارد، گفت: در سطح جهانی تولید ابتدایی خودرو در کشور مادر و تولید انبوه در چین انجام می شود اما در ایران این فرایند کاملا برعکس است.
همکاری روسیه و امارات برای تولید هواپیمای غیر نظامی
پایگاه خبری راد: یک شرکت دفاعی دولتی روسیه از مذاکرات مقدماتی با امارات متحده عربی برای تولید مشترک هواپیمای غیرنظامی در این کشور حاشیه خلیج فارس خبر داد.
قطعات اصلی خودروهای خارجی داخلی‌سازی شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: همکاری بین‌المللی در صنعت خودروسازی باید منجر به ارزش‌ افزوده برای کشور شود و با توجه به شرایط فعلی مبنی بر ظرفیت بازار ایران، توجه به تولید مشترک قطعات اصلی خودرو سود بیشتری برای کشور خواهد داشت.
بخش خصوصی یا بخشک های خصوصی- پدرام سلطانی*
پایگاه خبری راد: بخش خصوصی تاکنون نتوانسته است سهم شایسته‌ای در اقتصاد داشته باشد؛ زیرا نیاموخته است که راه رشد و بالندگی از پیوستگی و همبستگی می‌گذرد و به جای کمک به یکدیگر، ترجیح می‌دهد کوره‌راهی برای رساندن بار خود به مقصد داشته باشد.
خرید و فروش با چین باید به تولید مشترک تبدیل شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت با بیان این که نمایشگاه ها باید بسترساز همکاری های تجاری باشد عنوان کرد که ایران بنا دارد از خرید و فروش با چین به تولید مشترک صنعتی برسد.
تولید نفت روسیه ثابت ماند
پایگاه خبری راد: آمار وزارت انرژی روسیه نشان داد تولید نفت این کشور در سپتامبر به ۱۰.۱ میلیون بشکه در روز رسید که نسبت به ماه پیش از آن تغییری نداشت و در رکورد پایینی در سال میلادی جاری ماند.
حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شرکت مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان است بنابراین انعقاد قرارداد و حضور این خودروساز آلمانی در ایران نقطه عطفی در فعالیت صنعت خودروی ایران است.
تولید خودرو و داخلی سازی در دستور کار فولکس واگن قرار دارد
پایگاه خبری راد- مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت ماموت خودرو گفت: برخلاف شایعات موجود در خصوص شرکت فولکس واگن آلمان، ماموت به عنوان همکار این شرکت علاوه بر واردات خودرو به کشورمان، تولید و داخلی سازی خودروها را نیز در برنامه دارد.
قرارداد دو میلیارد دلاری ایران و روسیه برای تولید ۱۰۰۰ واگن
پایگاه خبری راد: در تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و شورای توسعه اقتصادی روسیه صورت گرفت، قراردادی دو میلیارد دلاری فاینانس تولید مشترک هزار واگن با کاربری‌های مسافری، باری و استفاده در قطارهای مترو و چند قرارداد دیگر به امضا رسید.
قیمت کوئیک بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل‌های مختلف آن به قیمت بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
سیتروئن C۳ تا اواخر امسال عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C۳ به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.
صنعت خودروی ایران نیاز به رقیب قوی و مستقل دارد
پایگاه خبری راد: با ورود مستقیم برندهای خودروسازی برای تولید خودرو، ایران می تواند هاب منطقه در صنعت خودرو شده و مشکل اشتغال و کیفیت تولید را کاهش دهد.
صفحه قبل | صفحه بعد