03:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعرفه واردات

سریال ادامه‌دار ضرر خودروسازان خارجی در پی جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: میزان فروش شرکت جگوار لندرور تحت‌تاثیر جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا به شدت کاهش یافته و این خودروساز ضرر و زیان قابل ملاحظه‌ای را متحمل شده است.
رکود بی‌سابقه بازار خودروی چین
پایگاه خبری راد: طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف، بازار خودروی چین تحت تاثیر جنگ تجاری میان این کشور و ایالات متحده آمریکا به شدت دچار رکود شده است.
هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز برای دومین بار متوالی در سال جاری میلادی درخصوص افت شدید سودآوری این خودروساز آلمانی هشدار داده است.
خبرهای خوش برای کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنفی صنعت تایر ایران از ثبت سفارش تایر خودروهای سنگین با ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد و اعلام کرد که التهاب بازار در این بخش تا یک الی دو ماه آینده فروکش خواهد کرد و در حال حاضر نیز مشکلات مربوط به تامین لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران براساس قیمت رسمی تا حد زیادی کاهش یافته است.
سوالات 4 نماینده از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان وزرای نیرو و جهادکشاورزی برای پاسخ به سوال کامران، محجوب، قاضی‌پور و شاعری هستند.
چرا نرخ ارز بر قیمت آجیل اثر دارد؟
‌پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: قیمت خشکبار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر میزان تولید، میزان عرضه و تقاضا و همچنین نرخ ارز تغییر می‌کند.
ضرر نیم میلیارد یورویی بی‌ام‌و از جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: مدیر مالی شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان به تازگی برآورد کرده است در صورت تداوم قانون افزایش تعرفه‌های وارداتی و جنگ تجاری ایالات متحده و چین، شاهد کاهش شدید درآمدزایی و سودآوری این شرکت خواهیم بود.
سه سیاست حمایتی دولت برای تامین لاستیک کامیون
پایگاه خبری راد: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سه سیاست دولت برای حمایت از کامیون‌داران و بهبود شرایط بازار فروش لاستیک به آن‌ها را تشریح کرد.
تاوان سیاست‌های ترامپ را صنعت خودروسازی آمریکا می‌دهد!
پایگاه خبری راد: جیمز هکت – مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد – به تازگی برآورد کرده است که اعمال قانون افزایش تعرفه های واردات از سوی دولت ترامپ، موجب ضرر و زیان یک میلیارد دلاری از سود این شرکت شده است.
ترخیص لاستیک‌های کامیونی و اتوبوسی از گمرک شهید رجایی
پایگاه خبری راد: ۶۰ کانتینر انواع لاستیک خودروهای سنگین با تعرفه ۵ درصدی از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص شد و عملیات گمرکی ترخیص 150 کانتینر لاستیک خودروهای سبک و سنگین دیگر نیز در حال انجام است.
 ترخیص 150 کانتینر لاستیک از گمرک رجایی
تشریفات گمرکی ۱۵۰ کانتینر لاستیک کامیونی و اتوبوسی در حال انجام است و به زودی از گمرک ترخیص می شود.
توزیع اولین محموله لاستیک بین رانندگان آغاز شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح ۴ اقدام فوری دولت برای توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: هفته آینده اولین محموله لاستیک از محل سازمان اموال تملیکی بین رانندگان توزیع می‌شود.
خرید و فروش لاستیک با قیمت‌های چندین برابری
پایگاه خبری راد: در حالی مجوز افزایش ۹ درصد انواع لاستیک به صورت پلکانی از خردادماه سال جاری صادر شده، اما انواع لاستیک خودروهای سنگین در سطح بازار با قیمتی بیش از سه برابر و لاستیک خودروهای سبک با افزایشی ۵۰ تا ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب به فروش می‌رسند.
تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین کم شد
پایگاه خبری راد: تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین باری و اتوبوسی به پنج درصد کاهش یافت.
رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است
پایگاه خبری راد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان ذی‌ربط حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.