07:53 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپ استور

۱۶ مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال صادر شد
پایگاه خبری راد: ۱۶ مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال در جلسه ۱۶ دی‌ ماه ۱۳۹۶ مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
کاربران ۲۰۰ میلیون دلار خرج اپلیکیشن گوشی کردند
پایگاه خبری راد: کاربران در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای اپلیکیشن‌های گوشی همراه خود هزینه کرده‌اند.
از چه زمانی موبایل و تبلت را به فرزندمان معرفی کنیم؟
پایگاه خبری راد: امروزه از زمانی که کودکان کم سن و سال می‌توانند وسیله‌ای را در دست خود بگیرند، امکان دسترسی آنها به انواع مختلف ابزارک‌های دیجیتال به ویژه تلفن‌ همراه هوشمند، رایانه و تبلت نیز فراهم می‌شود
کاربران اندرویدی رکورد زدند
پایگاه خبری راد: کاربران در تابستان امسال از لحاظ صرف بیشترین زمان و هزینه برای کار با برنامه اندرویدی، توانستند رکورد سال‌های گذشته را بشکنند.
 اپل پاسخگو باشد
پایگاه خبری راد: برخی از سناتورهای آمریکایی از مدیر عامل اپل درخواست کرده‌اند تا در قبال حذف برنامه های VPN از فروشگاه اینترنتی اپ استور در چین پاسخگو باشد.
شکایت از اپل بدلیل سوءاستفاده از یک نام
پایگاه خبری راد: یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه ساخت نرم‌افزار ، به خاطر سوءاستفاده از نام " انیموجی" که پیشتر توسط این شرکت توسعه داده شده بود، از شرکت آمریکایی اپل شکایت کرد.
حذف اپلیکیشن‌های تقلبی از آپ استور
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل برخی از اپلیکیشن‌های تقلبی و گمراه کننده را از اپ استور خود حذف می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد