18:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انعقاد قرارداد

آغاز بازارگردانی سیمانی‌ها در بورس
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام شرکت شرکت‌های سیمانی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۶.۹۳ درصدی سهم سیمانی اعلام شد
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۶.۹۳ درصدی شرکت سیمانی توسط سرمایه گذاری امید بصورت یکجا یا نقد و شرایطی اعلام کرد.
شروع بازارگردانی سهام ایران خودرو و دو زیر مجموعه و خدمات انفورماتیک
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام شرکت‌های ایران خودرو، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، قطعات اتومبیل ایران و خدمات انفورماتیک شروع شد .
۳۹ مدیر متخلف بورسی و فرابورسی به سلب صلاحیت و جریمه نقدی محکوم شدند
نماد برتر- مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس از سلب صلاحیت و پرداخت جریمه نقدی ۳۹ نفر از مدیران متخلف و در بررسی ۱۰ پرونده تخلف برای ۸ پرونده رأی انضباطی صادر شد.
عرضه محصولات تحقیقاتی حوزه برق کشور در آبان ماه
نماد برتر- نخستین رویداد (وبینار) ارائه محصولات تحقیقاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور، به همت پژوهشگاه نیرو و با همکاری پارک علم‎و‎فناوری دانشگاه تهران روز سه‌شنبه، ۲۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.
موافقت هیات مدیره شرکت بورسی با افزایش سرمایه ۲۷۱ درصدی از سود انباشته
نماد برتر- شرکت بورسی از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه ۲۷۱ درصدی از محل سود انباشته خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
شرکت‌های «پارس مینو» و «پتروشیمی خارک» بازارگردان معرفی کردند
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام شرکت‌های پارس مینو، پتروشیمی خارک آغاز شد.
١٥٦ شرکت بورسی و فرابورسی به بازارگردانی سهام بی‌توجه اند / هشدار به مواخذه
نماد برتر- نایب‌رئیس مجلس از بی‌توجهی ١٥٦ شرکت به مصوبه معرفی بازارگردان‌ها خبر داد و گفت: متخلفان که موجب زیان مردم شده‌اند، مؤاخذه خواهند شد.
خبری از تزریق ریالی نیست/ بورس منتظر ارز نباشد!
نماد برتر- با وجود توافقات صورت گرفته و مجوزهای صادر شده برای تزریق بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه تاکنون انجام نشده و جریان آن همچنان در ابهام پیش می رود، این در حالی است که اگر منابع ریالی صندوق نزد بانکها پاسخگو نباشد ورود منابع ارزی با توجه به خط قرمزهای موجود بعید به نظر می رسد.
شیوه های متنوع سرمایه گذاری غیر مستقیم در کارگزاری مفید
نماد برتر- بزرگترین کارگزاری آنلاین دارای ۸ صندوق سرمایه گذاری است که هر کدام مسیرهای متنوعی برای شیوه غیرمستقیم داشته و بر اساس یک نوع نگاه طراحی و اداره می‌شوند.
سرای نوآوری خدمات شهری راه اندازی می‌شود
نماد برتر-یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری درصدد است تا با همکاری شهرداری سرای نوآوری با محوریت خدمات شهری راه اندازی کند.
قرارداد فروش محصول یکی از پربازده ترین سهام دوران رکود دو ماه بورس
نماد برتر- شرکت معدنی دماوند که یکی از پربازده ترین سهام در دوران رکود چند ماه اخیر بورس و مشمول تعلیق نماد شده از قرارداد فروش ۵۰۰ تن کنسانتره سرب روی با شرکت خارجی خبر داد.
پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری به سوییچ به پرداخت ملت متصل شد
نماد برتر- انعقاد قرارداد شرکت به‌ پرداخت ملت با بانک گردشگری منجر به اتصال پایانه‌های فروشگاهی این بانک به سوییچ پرداخت شد.
احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک در صدر ماموریت‌ها
نماد برتر- به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی را با سه راهبرد اصلی افزایش عملیات اکتشاف، توسعه زیربناها و راه اندازی معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار داده است.