20:50 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اداره

جذب ۱۰۰ هزار میلیارد ریال منابع به صندوق های سرمایه گذاری
بررسی‌های انجام شده از صندوق‌های سرمایه گذاری نشان می دهد طی ماه گذشته، خالص منابع جذب شده صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.
خروج سرمایه های سرگردان از بازار طلا
سرمایه های موجود در بازار طلا با اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه از این بازار خارج می شود، اما این اتفاق بعد از مشخص زمان و چگونگی این قانون رخ می دهد.
مجوز استخراج بیت‌کوین برای «وتوکا»!
نماد برتر - بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با ۱.۷۲۴ میلیارد ریال تعلق داشته است.
قیمت نفت در سراشیبی!
نماد برتر - قیمت نفت در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد، اما تحت تاثیر دورنمای مثبت تقاضا، در مسیر دومین رشد هفتگی متوالی قرار دارد.
ثبت نام برای مسکن ملی از هفته آینده
نماد برتر - بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود.
ادامه رشد ارزش ارزهای دیجیتال
نماد برتر - ارزهای دیجیتالی مهم باز هم روند صعودی قیمت خود را حفظ کردند.
حق «شپلی» خوردنی است؟
نماد برتر - حدود پنج سال از واگذاری پلی اکریل ایران به هیات حمایت از صنایع وزارت صمت می گذرد اما علی رغم تعیین هیات مدیره جدید، هیات حمایت از واگذاری شرکت خودداری می کند.
سواد مالی کم یا بازی سیاسی...!
نماد برتر - ورود مستقیم و به ‌دور از تحلیل بخش قابل ‌توجهی از سرمایه ‌گذاران جدید و بی ‌تجربه در اوج بازار باعث شد اصلاح و روند ریزشی قیمت سهام ادامه ‌دار شده و به بی‌اعتمادی و ترس سرمایه‌گذاران دامن بزند اما با این حال نباید بازار بدهی را در ریزش قیمت سهام متهم کرد.
معطلی ۱۳ میلیون بشکه نفت در راه بندان کانال سوئز
در پی مسدود شدن مسیر کانال سوئز توسط یک کشتی کانتیری، عبور حداکثر ۱۰ نفتکش حامل حدود ۱۳ میلیون بشکه نفت از این مسیر مختل شده است.
اپلیکیشن‌های رکوردار افشای اطلاعات کاربران
یافته های یک بررسی نشان داد بیش از نیمی از ۱۰۰ اپلیکیشن‌های محبوب، اطلاعات کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارند.
بزرگترین معادن مس جهان کدامند؟
نماد برتر- وب سایت کیتکو بر مبنای آمار تولید گزارش شده در سال ۲۰۲۰، به رتبه بندی بزرگترین معادن مس جهان پرداخت.
پرونده آزادسازی سهام عدالت باز ماند
نماد برتر- فرایند آزادسازی سهام عدالت، سال ۱۳۹۹ بعد از حدود ۱۴ سال صورت گرفت تا مردم مالک سهام خود باشند؛ بر این اساس مشمولان حق انتخاب داشتند تا سهام خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اداره کنند. با این حال شرایطی پیش آمد که تقریبا هیچ کدام از افراد دو گروه مذکور، نتوانستند آنطور که انتظار می رفت مالک سهام خود شوند.
شاپرک ارز دیجیتال را قطع کرد!
نماد برتر - شرکت خدمات پرداخت شاپرک با صدور نامه ایی به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار ، دستور داد خدمات مربوط خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید در اولین فرصت قطع شود.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
نحوه اعمال اوراق اختیار فروش تبعی در فرابورس اعلام شد
نماد برتر- شرکت فرابورس در اطلاعیه ای نحوه اعمال اوراق اختیار فروش تبعی با هدف حمایت از سهام را اعلام کرد.