14:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آتش نشان

تخلیه مرکز شهر سیدنی به دلیل نشت گاز
پایگاه خبری راد: مقامات استرالیا اعلام کردند: نشت عمده گاز در مرکز شهر سیدنی مانع از تردد عابران پیاده و خودروها در این قسمت از شهر شده و ماموران خدمات اضطراری یک روز پس از آسیب دیدن خط لوله همچنان در تلاش برای تعمیر آن هستند.
نیمی از برج‌های پایتخت کاملاً ایمن‌اند
پایگاه خبری راد: مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به وجود قریب به ۱۸۰۰ ساختمان بالای ۱۲ طبقه در تهران گفت: از این تعداد حدود ۹۰۰ برج از دید معاونت شهرسازی و معماری با آخرین دستورالعمل‌های ساختمان‌سازی احداث ‌شده‌اند و کاملاً ایمن‌اند.
مکاتبه برای جلوگیری از آتش‌سوزی دوباره در قدیمی‌ترین پل اهواز
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان اعلام کرد: برای پیشگیری از وقایع مشابه اتش‌سوزی برای "پل سیاه" درحال هماهنگی با امور آب استان و مدیریت راه آهن هستیم، تا دیگر شاهد بروز این اتفاقات نباشیم.
ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی به اماکن ناایمن شمال تهران
پایگاه خبری راد: از سوی شهرداری منطقه 3، دستورالعمل ایمنی جهت توسعه و بهبود خدمات به مراکز تجاری ناایمن این منطقه ابلاغ می شود.
ساختمان‌های تجاری غیراستاندارد پلمب می‌شوند
پایگاه خبری راد: در سطح کشور به ویژه در بافت فرسوده و بازار، پلاسکوهای دیگری وجود دارند که امکان ایجاد حادثه دلخراش از سوی آن‌ها می‌رود؛ لذا مقرر شده در صورت عدم ایمن‌سازی، این واحدها با دستور قضایی پلمب شوند.
فوت و مصدومیت 6 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت و مصدومیت 6 نفر در تصادف دو دستگاه خودروی سواری خبر داد.
حوادث دیروز محور ساوه همدان ۲۶ مجروح برجای گذاشت
پایگاه خبری راد: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: حوادث امروز محور ساوه همدان ۲۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.
تشدید تغییرات اقلیمی در ۳۰ سال گذشته
پایگاه خبری راد: ۳۰ سال پیش در تاریخ ژوئن ۱۹۹۸ میلادی، جیمز هانسن، دانشمند آمریکایی در هشداری به کنگره ایالات متحده اعلام کرد تغییرات اقلیمی نزدیک نیست بلکه هم اکنون آغاز شده است و داگلاس برنیکلی، دانشمند برجسته ناسا نیز در همان سال آغاز تغییرات اقلیمی را اعلام کرد.
شناسایی 900 پلاک خطرناک در بازار/ استقرار آتش‌نشان مقیم در پاساژها
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه 12 در مورد آخرین وضعیت ایمن سازی بازار بزرگ تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
شناسایی 900 پلاک خطرناک در بازار
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه 12 در مورد آخرین وضعیت ایمن سازی بازار بزرگ تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
پاساژ "دراکولا" تعطیل می‌شود
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه 11 تهران در نشست ساختمان های نا ایمن بخش مرکزی پایتخت از تعطیلی پاساژ معروف به دراکولا در خیابان لبافی نژاد به دلیل پیشگیری از خطرات جانی و مالی برای کسبه، کارگران و مراجعین خبر داد.
اصلاح حقوق آتش‌نشانان از این ماه/ نوسازی ناوگان آتش‌نشانی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از اصلاح پرداخت حقوق آتش نشانان از ماه جاری خبر داد.
اینفوگرافی اماکن و محلاتی از تهران که بر روی گسل‌ها قرار دارند
پایگاه خبری راد: مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی روز گذشته در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که نتایج مطالعات انجام شده نشان داده است که حدود 320 هزار متر مربع بافت فرسوده در محدوده حریم گسل‌های شهر تهران واقع شده است ضمن آنکه بخش عمده‌ای از پایتخت تحت‌تاثیر این گسل قرار دارد.
چهره بد اشتغال کودکان در حوزه پسماند/هشدار به پیمانکاران شهرداری تهران
پایگاه خبری راد: رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: این فراکسیون، عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری را پیگیری می‌کند.
۲۶ کشته و مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس کرمان-تهران
پایگاه خبری راد: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور مهریز، تا کنون ۵ کشته و ۲۱ مصدوم به جا گذاشته است.