02:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یارانه نقدی

دلار باز هم ریخت
نماد برتر- تنش های بین چین و آمریکا، دلار را مجددا ریزشی کرد.
دومین ریزش متوالی برای دلار
نماد برتر- با تداوم حمایت ها از یورو، دلار برای دومین روز عقب نشست.
صعود خفیف دلار
نماد برتر- شاخص دلار به بالای ۹۶ واحد بازگشت.
یورو گوی سبقت را از دلار ربود
نماد برتر- ارز واحد اروپایی با قدرت وارد کانال ۱.۱۴ دلاری شد.
واریز یارانه در  19 تیر ماه /کسر اقساط  وام 1 میلیونی
پرداخت یارانه نقدی تیرماه در حالی یک روز زودتر انجام خواهد شد که قرار است از این ماه اقساط وام یک میلیونی یارانه‌بگیران از آن کسر شود.
خرج بسته ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا چقدر است؟
نماد برتر- دولت بابت بسته جدیدی که برای حمایت از برخی اقشار در برابر آسیب‌های ناشی از کرونا در نظر گرفته است، هر ماه حدود ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.
۷۳ هزار میلیارد تومان به نام یارانه شد!
نماد برتر- با ادامه پرداخت یارانه نقدی و اضافه شدن کمک‌های معیشتی به توزیع نقدی دولت برای خانوارها، در مجموع حدود ۷۳ هزار میلیارد تومان برای تامین هزینه این یارانه‌ها در سال آینده کنار گذاشته شد تا به حساب جمع ۷۸ میلیون ایرانی نیازمند و ثروتمند واریز شود.
یارانه‌ها امشب واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: با تغییر زمان واریز یارانه‌ها، یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ روز بیستم (امشب) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
یارانه‌ها پنجشنبه واریز می‌شود/ برخی دو یارانه می‌گیرند
پایگاه خبری راد: یارانه مهر ماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، این در حالی است که یارانه افرادی که به دلیل عدم تکمیل حساب بانکی در شهریور ماه پرداخت نشده بود نیز به همراه یارانه مهر پرداخت خواهد شد.
اکثر شرکت‌های ایرانی نسل ۱ و ۲ هستند
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اکثر شرکت‌های ایرانی نسل یک یا دو هستند و کمتر شرکتی است که به نسل چهار و پنج رسیده باشد.
جاخالی‌های اصلاح بودجه
پایگاه خبری راد: اصلاح ساختار بودجه در حالی در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد و طرحی را در این رابطه در حال بررسی دارند که به اعتقاد برخی کارشناسان، موضوع جدیدی در این طرح دیده نمی‌شود و از برخی الزامات اصلاحی خالی است. اصلاح ساختاری دولت و منطقی‌سازی اندازه آن، حذف موازی‌کاری‌ها، تعیین تکلیف صندوق‌های بازنشستگی و تمرکز زدایی از بودجه از جمله جاخالی‌های طرح اصلاحی به شمار می‌رود.
پیش نیازهای افزایش قیمت بنزین
پایگاه خبری راد:عضو حقوقی کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برنامه‌ریزی برای رساندن قیمت بنزین به سطح فوب خلیج فارس به یک برنامه جامع و طرح زیرساختی فراتر از قانون هدفمندی یارانه ها نیاز دارد که همه ابعاد آن بررسی شده، همه زوایا و اجزا را پوشش دهد و به طورکامل اطلاع‌رسانی و تبیین شود.
حساب یارانه‌بگیران از ۴.۵ میلیون رد شد
پایگاه خبری راد: با واریز نودونهمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی حساب هر یارانه‌بگیر از ۴.۵ میلیون تومان گذشت.
زمان واریز یارانه اردیبهشت اعلام شد
پایگاه خبری راد: یارانه نقدی ساعت ۲۴ پنجشنبه همزمان با ۲۶ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
کلاهبرداری به اسم سازمان هدفمندی یارانه‌ها!
پایگاه خبری راد: دو سایت فیشینگ با هدف کلاهبرداری از مردم با گرفتن اطلاعات هویتی و بانکی افراد سعی در سوء استفاده از آن‌ها دارند.