03:45 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش ماهانه

قول اوپک به مصرف‌کنندگان نفت
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک اعلام کرد این گروه و سایر تولیدکنندگان نفت با وجود نشانه‌های منفی از رشد تقاضا، متعهد هستند ثبات بازار نفت را فراتر از سال ۲۰۲۰ حفظ کنند.
جهش قیمت نفت در واکنش به آشتی آمریکا و چین
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز جمعه در واکنش به پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین که نگرانی‌ها نسبت به تقاضا برای انرژی را تسهیل کرد و خبر انفجار در یک نفتکش ایرانی، روند افزایشی پیدا کردند و به رشد هفتگی حدود چهار درصد دست یافتند.
قیمت نفت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت‌خام در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی درپی حمله به یک تاسیسات نفتی عربستان سعودی و ارزیابی معامله‌گران از آخرین تحولات پیرامون کاهش تنش‌های تجاری آمریکا و چین افزایش پیدا کرد.
نفت سنگین ایران حدود ۲ دلار گران شد
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در ژوییه سال ۲۰۱۹ به ۲.۲۱۳ میلیون بشکه در روز رسید و نفت سنگین ایران یک دلار و ۷۷ سنت در هر بشکه گران شد.
رنج بیش‌تری برای نفت در راه است؟
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا در پی فشار شدید گروه‌های تجاری و حتی حزب خود مجبور شد از پیشنهاد جنگ تجاری با مکزیک عقب بکشد اما باورش به تعرفه‌ها همچنان تغییر نکرده که به منزله ریسک‌های بیشتر برای اقتصاد جهانی و بازار نفت است.
قیمت نفت سنگین ایران ۶۶ سنت ارزان شد
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در آوریل سال ۲۰۱۹ به ۲.۳۷۰ میلیون بشکه در روز رسید و نفت سنگین ایران ۶۶ سنت در هر بشکه ارزان شد.
بزرگترین صادرکنندگان امسال جهان در بازار گندم
پایگاه خبری راد: وزارت کشاورزی آمریکا در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرد اتحادیه اروپا در فصل زراعی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ ممکن است از آمریکا به عنوان دومین صادرکننده نفت جهان سبقت بگیرد اما با جایگاه صادرکننده شماره یک همچنان فاصله زیادی خواهد داشت.
بازار نفت اوپک داغ‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: اوپک در گزارش ماهانه خود پیش بینی کرد تقاضا برای نفت این گروه به دلیل رشد آهسته‌تر تولید رقیبانش شامل تولیدکنندگان شیل آمریکا، امسال بالاتر از حد انتظار خواهد بود.
نفت سنگین ایران بیش از ۴ دلار گران شد
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در آوریل سال ۲۰۱۹ به ۲.۵۵۴ میلیون بشکه در روز رسید و نفت سنگین ایران ۴ دلار و ۳۵ سنت در هر بشکه گران شد.
هشدار آژانس بین‌المللی انرژی نسبت به گران شدن نفت
پایگاه خبری راد: مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی اظهار کرد قیمت فعلی نفت در بالای ۷۰ دلار در هر بشکه، به تقاضای جهانی برای نفت لطمه زده و ممکن است در نتیجه آن تقاضا در سال جاری کمتر از میزان پیش بینی شده رشد کند.
اوج‌گیری قیمت نفت با تشدید خشونت در لیبی
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه تحت تاثیر اوج‌گیری خشونت‌ها در لیبی و آمار اقتصادی مطلوب چین، ضرر شدیدی را که در اوایل معاملات داشت، جبران کرد و هفته را با قیمت بالاتری به پایان رساند.
نفت سنگین ایران گران‌تر شد
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در مارس سال ۲۰۱۹ به میزان ۲۸ هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرد اما نفت سنگین ایران ۲ دلار و ۷۸ سنت در هر بشکه گران شد.
تولید و قیمت نفت ایران افزایش یافت
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در فوریه سال ۲۰۱۹ به میزان ۱۲ هزار بشکه در روز افزایش یافت و نفت سنگین ایران بیش از ۵ دلار در هر بشکه گران شد.
این کشور دردسر جدید اوپک است
پایگاه خبری راد: زمانی که کشتی تولید نفت شناور پی - ۶۷ اوایل ماه جاری برج شعله خود را برافروخت، آغاز دوران رونق عرضه برزیل را نوید داد که تلاش‌های اوپک برای متعادل کردن بازار جهانی را به چالش خواهد کشید.
گرانی بیش از ۵ درصدی نفت با تشدید تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تأثیر نشانه‌های کمبود عرضه و پیشرفت مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین صعود کرد و قیمت‌ها را برای کل هفته بیش از پنج درصد افزایش داد.