19:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گردهمایی

بی توجهی عربستان به خواسته آمریکا!
پایگاه خبری راد: اعضای اوپک در آخرین اجلاس خود در حالی به توافق کاهش تولید رسیدند که رییس جمهوری آمریکا از عربستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اوپک انتظار داشت به خواسته آمریکا جامه عمل بپوشاند؛ درخواستی که عربستان توجهی به آن نکرد و بر تعهد کاهش تولید مهر تایید زد.
بروز مشکلات خاک در زمین‌های زراعی کشور
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: کشور ایران دارای 18.5 میلیون هکتار زمین زراعی است که بیش‌از ۹۰ درصد آن‌ها با مشکلات مربوط به خاک روبرو بوده که فرسایش خاک از جمله این موارد است.
مسائل تجاری آمریکا و چین روی قیمت نفت تأثیر می گذارند!
پایگاه خبری راد: بازار نفت‌خام در چند روز آینده تعاملات رییس جمهور آمریکا، همتای روسی وی و ولیعهد عربستان در نشست گروه ۲۰ را زیر ذره‌بین خواهد برد اما این وسط، چین به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت جهان نباید نادیده گرفته شود.
اطلاع رسانی رفتارهای پرخطر جنسی!
پایگاه خبری راد: دبیر کمیته اعتیاد انجمن علمی روانپزشکان ایران تاکید کرد که در مورد رفتارهای پرخطر جنسی، اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها نباید فقط به جوانان معطوف شود.
گردهمایی متخصصین فضای سایبری کشورهای اسلامی در شیراز برگزار می شود
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز آپای دانشگاه شیراز اعلام کرد: نهمین گردهمایی متخصصین فضای سایبری کشورهای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجم تا هشتم آذرماه در این کلانشهر برگزار می‌شود.
 معادن سودده به افراد خاص واگذار شود!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت ایران ضمن گلایه از کم توجهی ها به حوزه معدن در کشور، گفت: معدن گرفتارترین بخش تولید در ایران است.
بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور از کلیات بودجه سال 98
پایگاه خبری راد: اعضای هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رئیس‌جمهور، به استانداران پیشنهادی چهار استان کشور رای اعتماد دادند.
ابلاغ عناوین دروس امتحان نهایی دبیرستانی‌ها در انتظار تایید رییس جمهور
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دستورالعملی مبنی بر کاهش تعداد ساعت و عناوین درسی در برنامه هفتگی دانش‌آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم وجود ندارد و ما همچنان دارای ۳۵ ساعت برنامه مصوب هفتگی لازم‌الاجرا برای این پایه‌ها هستیم.
اولین گردهمایی "دانش آموختگان دکتری علوم آزمایشگاهی"
پایگاه خبری راد: اولین گردهمایی "دانش آموختگان دکتری علوم آزمایشگاهی" دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ ۲۳ آبان ماه در دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه برگزار می‌شود.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق آغاز به کار کرد
پایگاه خبری راد: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران صبح امروز (جمعه) با حضور ۵۱۲ شرکت داخلی و خارجی توسط وزیر نیرو افتتاح شد.
مهم‌ترین اولویت بنیاد خیرین، مهیا کردن تجهیزات برای رفاه دانشجویان
پایگاه خبری راد: محسن محمدزاده رئیس هیأت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه تربیت مدرس، هدف اصلی بنیاد خیرین تربیت مدرس را توسعه و تجهیز دانشگاه بدون وابستگی شدید به بودجه دولتی عنوان کرد.
استقرار تیم‌های برتر استارتاپ حوزه نانو در مرکز رشد پژوهشگاه نیرو
پایگاه خبری راد: در رقابت استارتاپ حوزه نانو در صنعت برق از میان 7 تیم حاضر، دو تیم به عنوان تیم‌های برتر معرفی شدند و قرار است در مرکز رشد پژوهشگاه نیرو مستقر شوند.
تدابیر "بطحائی" برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان
پایگاه خبری راد: وزیر آموزش و پرورش گفت: با اشاره به تهدیدات آمریکا و آغاز تحریم ها در ۱۳آبان، برگزاری مراسم ۱۳آبان امسال بسیار مهم تر از سال‌های قبل است و باید خیلی پررنگ تر از قبل برگزارشود، برای شهر تهران هم باید کمیته‌ای برای هرچه باشکوهتر برگزارشدن این مراسم تشکیل شود تا از این طریق پیام مهمی به آمریکا بدهیم.
پیشنهاد افزایش۵۰ درصدی سهم سوابق تحصیلی در«کنکور»/ پیام‌های تهدیدآمیز علیه قانون پذیرش دانشجو
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از پیشنهاد افزایش سهم سوابق تحصیلی به ۵۰ درصد خبر داد و گفت: متاسفانه فضای تندی علیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو با تاثیر قطعی سوابق تحصیلی بوجود آمده است که می دانیم این فضاسازی ها توسط چه کسانی اتفاق می افتد.
دروس عمومی محیط‌ زیست در تمام رشته‌های غیرمرتبط دانشگاهی گنجانده شود
‌پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی به گردهمایی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست جهاد دانشگاهی کشورآورده است: ضروری است دروس عمومی محیط‌ زیست (شناخت و اهمیت محیط‌ زیست) به‌صورت میان‌رشته‌ای در تمام رشته‌های غیر مرتبط در دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی (حتی نظامی و انتظامی) در حد شناخت اهمیت محیط‌ زیست به‌عنوان دروس عمومی اجباری گنجانیده شود.