03:04 | شنبه 5 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

بیانیه مشترک انجمن برق‌آبی ایران و کمیته ملی سدهای بزرگ ایران درباره سیلاب‌ها
پایگاه خبری راد: در بیانیه انجمن برق‌آبی ایران و کمیته ملی سدهای بزرگ ایران، درباره سیلاب‌های فروردین ۹۸ تاکید شده اگر از سیلاب‌های اخیر درس‌های لازم را بگیریم و پس از فرونشست سیل و رُفت و روب گل‌ولای، حافظه‌هایمان کم‌رمق نشود، حتماً ما ساکنان این سرزمین برندگان این عرصه‌ایم وگرنه در هر حال بازنده خواهیم بود.
آسیب به ۱۱۰ هزار خانه در سیلاب
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار از مناطقی که شرایط محیطی اجازه بررسی را می‌دهد، سیل تاکنون به ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در استان‌های درگیر، خسارت زده است.
فیس‌بوک یک دروغگوی خیانت‌کار است!
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات فعال در بخش مقررات رایانه و فضای مجازی نیوزلند فیس‌بوک را به دروغگویی و کمک به تروریست‌های جهان متهم کرد.
کشاورزی مازندران در معرض نابودی پس از سیل/ همچنان یک نفر مفقود است
پایگاه خبری راد: بیش از سه هفته از سیلاب مازندران می‌گذرد و تلاش نیروهای امدادی برای بازگشت زندگی مردم به روال عادی ادامه دارد، این در حالی است که همچنان گاز 300 خانه در حاشیه رودخانه تلار سوادکوه قطع و یک نفر پس از سیل نخست در میاندورود مفقود شد، در این میان، نکته بسیار مهم و حیاتی، خطر نابودی کشاورزی مازندران پس از سیل است.
چرا تبعیض نژادی در خودروهای خودران پررنگ است؟
پایگاه خبری راد: گزارش‌هایی که پیشتر در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده بود حاکی از آن است که خودروهای خودران قادر به تشخیص افراد سیاه پوست نیستند و همین امر انتقادات زیادی مبنی بر تبعیض نژادی را بر این صنعت نوظهور وارد کرده بود.
سقوط بوئینگ 737 نشانه ضعف آشکار فناوری خودران است!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خودروسازی دایملر آلمان خاطرنشان کرده است که حادثه مرگبار و سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس نشانه واضحی از ضعف فناوری و صنعت خودران است.
سیلاب بهاره؛ مهمان پرخرج در سال سخت اقتصاد
پایگاه خبری راد: سیلاب بهاره مهمان ناخوانده تعطیلات نوروزی بود که علاوه بر خسارات جبران‌ناپذیر جانی، باعث بروز خسارات سهمگینی بر پیکره اقتصاد کشور شده است. آسیب دیدن زیرساخت‌های ارتباطاتی، ریلی، جاده‌ای و مسکونی تنها بخشی از خسارات سیل در نوروز ۹۸ است.
قطرایرویز پشت بوئینگ ایستاد
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز حمایت و پشتیبانی خود از هواپیماهای ساخت شرکت بوئینگ را اعلام کرد.
مرگبارترین روزهای تعطیلات نوروزی + نمودار
پایگاه خبری راد: گذر روزها در نوروز بیشتر از دیگر ایام سال به چشم می‌آید و حتی بسیاری آرزو می‌کنند تعطیلات طولانی‌تری داشته باشند. در همبن روزها تنها در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و تعطیلات به خاطره‌ای بد برای خانواده‌ها و نزدیکانشان تبدیل شده است.
آپدیت نرم‌افزار بوئینگ ۷۳۷ مکس تست می‌شود
پایگاه خبری راد: انتظار می‌رود خلبانان ایرلاین‌های آمریکایی در هفته جاری نرم افزار معیوب در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس را در سیمولاتور های این شرکت تست و آزمایش کنند.
علت سقوط هر دو بوئینگ ۷۳۷ یکی بوده!
پایگاه خبری راد: آنالیز داده‌های موجود در جعبه سیاه هواپیمای اتیوپی ایرلاینز شباهت‌های زیادی را به مورد مشابه خود در لئون ایر اندونزی نشان داده‌است.
حقوق شهدای محیط بان منابع طبیعی پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: پیگیر به تصویب رساندن لایحه‌ای که در مجلس طرح موضوع شده هستیم که بنابر آن شهیدان حادثه آتش سوزی مریوان و سایر کسانی که در راه حفاظت از محیط زیست دچار حادثه می‌شوند همانند پرسنل منابع طبیعی در نظر گرفته و حقوق خانواده‌هایشان محقق شود.
عدم انتشار گزارش کمیسیون عمران در خصوص سقوط هواپیما یاسوج
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: هنوز که هنوز است گزارش کمیسیون عمران در خصوص حادثه هواپیمایی آسمان در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.
زمین‌گیر شدن بوئینگ 737 هزینه‌های سنگینی دارد!
پایگاه خبری راد: ایرکانادا و یونایتد ایرلاینز به تازگی هشدار داده و اعلام کرده‌اند که زمین گیر شدن هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس در سراسر جهان تبعات منفی گسترده‌ای را در پی خواهد داشت.
قطعه گمشده ماجرای سقوط بوئینگ 737 مکس پیدا می‌شود؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی بوئینگ قصد دارد ظرف ۱۰ روز آینده یک نسخه به روزرسانی شده از نرم افزار بکار رفته در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس را منتشر کرده و در اختیار ایرلاین‌های مختلف در جهان بگذارد.