22:50 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاریابی

درآمد کاریابی‌ها در جهان چقدر است؟
پایگاه خبری راد: علیرغم آنکه موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌ها از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی برای ساماندهی بازار کار و کمک به حل معضل بیکاری برخوردارند ولی آنطور که باید مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و ظرفیتهای مغفول مانده‌ آن‌ها به شکل مطلوبی استفاده نشده است.
۱۰ شرکت جذاب مورد علاقه کارجویان
پایگاه خبری راد: به گفته شبکه کاریابی "لینکدین"، کارجویان به شرکت "آمازون" بیش از سایر شرکت‌ها رزومه می‌فرستند.
با فیس بوک کار پیدا کنید
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به منظور رقابت با وب سایت لینکدین، به یک وبگاه کاریابی بزرگ تبدیل شود.
پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات تولید/باز بودن پرونده هپکو تا حل موضوع
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کشور به پرونده شرکت هپکو اشاره کرد و گفت: در بحث شرکت هپکو و خصوصی‌سازی شرایط مالکیت محرز نبوده و باید شرایط واگذاری به درستی انجام گیرد، با دولتی شدن مجدد صنایع واگذار شده کاملا مخالف هستم و باید تدابیری برای واگذاری درست انجام گیرد.
طرح کارورزی برای اشتغالزایی نیازی به سرمایه‌ ندارد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کارورزی نیازی به سرمایه‌گذاری به منظور اشتغالزایی ندارد و تنها فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به عنوان نیرو را جذب خواهد کرد.
مذاکره برای رفع فیلتر سایتهای کاریابی دارای مجوز
پایگاه خبری راد: سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از تمامی کسب‌وکارهایی است که در چارچوب ضوابط و مبتنی بر قواعد بازار خدمت‌رسانی می‌کنند.
ایجاد مشاغل خدماتی هزینه بالایی ندارد
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران بر لزوم پیوند میان مراکز صنعتی و دانشگاهی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در زمینه فرهنگ کار سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم به همین دلیل امروز تصویر مناسبی از کار و تلاش نشان داده نمی‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد