23:48 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارگران ساختمانی

صدای کارگران شنیده نشد...
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۶ در حالی به پایان رسید که به‌گفته بسیاری از مقامات کارگری و فعالان حوزه کار، سال سخت و دشواری به لحاظ معیشتی و اقتصادی برای کارگران بود و رویدادهای تلخی به وقوع پیوست که کام کارگران را تلخ کرد.
بعضی کارگران ساختمانی طلافروش و معاون بانک از آب درآمدند!
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون انجمن‌های صفنی کارگران ساختمانی از ثبت نام بیش از ۲۷۰ هزار نفر در سامانه بیمه کارگران ساختمانی خبر داده و می‌گوید: برای ثبت نام در این سامانه و بیمه تامین اجتماعی شدن، افراد و عناوین شغلی مختلفی خود را کارگر ساختمانی جا زده‌اند!
بازنشستگان کی عیدی می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: اعلام زمان پرداخت عیدی بازنشستگان کشوری،‌ آغاز سرشماری تعاونی‌ها از ۱۵ اسفندماه، ‌بیمه ۸۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کشور و اجرای طرح مشاغل خانگی در هشت استان از عناوین مهم‌ترین خبرهای این هفته در بخش تعاون و اشتغال بود.
یک کارشناس: شیوه ساخت و ساز در ۴۵سال اخیر هیچ تغییری نکرده است
پایگاه خبری راد: رییس سابق سازمان نظام کاردانی استان تهران گفت: به عنوان کسی که ۴۵ سال در این صنعت هستم و در نظام کاردانی بودم می‌گویم اقدامی در جهت اصلاح شیوه ساخت و ساز نشده است. پس این‌که امروز شاهد این مسائل باشیم اصلا دور از انتظار نیست.
تحولات ۶ ماهه شاخص‌های اقتصادی/دلار ۴۰۰۰ تومانی نیست
پایگاه خبری راد: گر چه تغییرات شاخص های کلان اقتصادی در نیمه اول امسال بیانگر آن است که بیشترین نوسان به برگشتی‌های سفته و برات اختصاص دارد ولی پایان این دوره آغازی است برای شدت گرفتن قیمت دلار و رکوردشکنی‌های سکه در بازار.
هیچ کجای دنیا بیمه سهمیه‌بندی نیست!
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی می‌گوید اگر بیمه کارگران ساختمانی با مشکل اعتبار مواجه است تامین اجتماعی برای تغییر دستورالعمل ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی از مجلس کمک بخواهد.به اعتقاد وی رکود بخش مسکن و عدم اتخاذ سیاستهای مناسب، بیکاری ۷۰ درصدی کارگران ساختمانی را رقم زده است.
نحوه برقراری بیمه قطع شده اعلام شد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی با اعلام نحوه برقراری بیمه کارگرانی که بیمه پردازی آن‌ها قطع شده است، از آخرین آمار کارگران ساختمانی بیمه شده خبر داد.
بازده سرمایه بخش مسکن زیر نرخ تورم است
پایگاه خبری راد- دبیر کانون انبوه‌سازان با بیان این‌که بازده سرمایه در بخش مسکن پایین‌تر از نرخ تورم است گفت: به محض اجرای قانون مالیات‌های مستقیم سرمایه‌ها از این بخش فرار خواهد کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد