03:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیمانکار

۸۴ درصد خرید فولاد مبارکه در نیمه نخست سال از داخل تامین شده است
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: میزان مبلغ خرید در ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان بوده که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته و ۸۴ درصد مبلغ خرید از داخل انجام شده است.
از طراحی اینترنت نسل ششم تا قطار پکن به بارسلونا
نماد برتر- رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، بررسی ابعاد مختلف فعالیت‌های اقتصادی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که همین امروز نیز چین قدرت نخست جهان است و تنها به چند سال زمان برای پذیرش نهایی این موضوع از سوی سایر کشورها نیاز دارد.
افتتاح ۱۱ ایستگاه مترو معطل پول
نماد برتر- مدیرعامل متروی تهران اعلام کرد در صورت عدم واریز پول اوراق مشارکت مترو احتمال عدم افتتاح ۱۱ ایستگاه مترو وجود دارد.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.
جاسوسی از کاربران یک اپلیکیشن مذهبی
نماد برتر- Muslim Pro اپلیکیشنی است که وقت نماز را به کاربران یادآوری می کند و با بیش از ۹۸ میلیون دانلود، محبوبترین اپلیکیشن مذهبی بنا بر ادعای سازنده اش است.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
مهم‌ترین کمک دولت به حوزه ICT، کاهش تصدی‌گری است
نماد برتر- عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با بیان دغدغه فعالان بازار حوزه آی‌سی‌تی و مشکلات تامین مالی شرکتها گفت: مهم‌ترین اقدام دولت، کاهش تصدی‌گری است.
رفع محدودیت‌های خرید صنایع کوچک از بورس کالا
نماد برتر- سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با پیگیری‌هایی که وزارت صمت با بورس کالا انجام داده است، صنایع کوچک می‌توانند با توجه به محدودیت‌های موجود، خرید سه ماهه را به ‌صورت یکجا و ماهانه انجام دهند، چون میزان خرید صنایع کوچک با بزرگ متفاوت است و این مشکل همواره در سطح بنگاه‌های کوچک و متوسط وجود دارد.
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم و مدافع تروریسم نیستم. این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.
اجرای دو پروژۀ بسیار مهم فولاد مبارکه برای حفظ جایگاه جهانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: برای حفظ سهم در تولید و مطرح شدن در میان فولاد سازان جهانی، اجرای دو پروژۀ بسیار مهم نورد گرم شمارۀ ۲ و طرح تحول دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.
پوشش سود ۱.۹۶۵ریالی «دارو» برای هرسهم
نماد برتر- شرکت کارخانجات داروپخش برای ۶ماه فعالیت خود اعلام کرد به ازای هرسهم یک هزار و ۹۶۵ریال سود محقق ساخته است.
اقدامات هلدینگ مس افق کرمان برای عرضه اولیه سهام در بورس
نماد برتر- مدیرعامل مس افق کرمان از اخذ موافقت اصولی سازمان بورس جهت ورود به بازار سرمایه، برگزاری مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه و اقدامات مهم ۷ ماهه سال جاری خبر داد.
خودتحریمی‌ معضل کسب‌وکارهاست
نماد برتر- رئیس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتقاد از نگاه لوکس به حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد محدودیت برای پلتفرم‌های داخلی گفت: ما تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و از طرف دیگر مجموعه قوانین و مقررات در داخل کشور هم به شکل خودتحریمی عمل می‌کند و اینها موانعی است که باید برداشته شود.
سریال بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شش محور به صورت همزمان ریل گذاری انجام می شود که پیشرفت بالایی داشتند و زیرسازی انجام شده که امیدواریم با تأمین تجهیزات و تولید ریل ملی با روند خوبی روسازی انجام شود و طبق زمانبندی تحویل دهیم.
مسکن ملی می خواهید، آورده را کامل کنید
نماد برتر- آمار و ارقام مناطق پیشرو در تکمیل پروژه های اقدام ملی مسکن نشان می دهد سرعت اجرای طرحها وابستگی بالایی به تامین آورده متقاضیان دارد.