12:47 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پشت پرده

 هزاران کاربر هنگام دانلود بازی در معرض جاسوس افزار!
پایگاه خبری راد: به گفته یک پژوهشگر امنیتی، بالغ بر نیم میلیون کاربر با دانلود اپلیکیشن‌های بازی در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور در معرض یک جاسوس افزار قرار گرفته‌اند.
چالش‌های اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها معتقد است که به دلایل مختلف حقوقی و سیاسی، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هم در محتوا و هم در شیوه و زمان اجرا اشکالات جدی دارد.
پیام‌های خصوصی ۸۱ هزار کاربر فیس‌بوکی به سرقت رفت
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که پیام‌های خصوصی بالغ بر ۸۱ هزار حساب کاربری در فیس‌بوک به سرقت رفته است.
گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.
جزییاتی از پشت پرده ماجرای دزیده شدن پرنیا
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز تا انجام تحقیقات تکمیلی قرار دارند.
حمله بدافزاری به پتروشیمی‌های عربستان کار روسیه بود!؟
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که هکرهای روسی در پشت پرده حملات سایبری و بدافزاری TRITON به سیستم‌های صنایع پتروشیمی عربستان سعودی بوده‌اند.
حفظ حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار دهید!
پایگاه خبری راد: دولت ژاپن از فیس‌بوک خواست که با بهبود و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز و متخصصان زبده‌ای که در اختیار دارد، اهمیت بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی کاربرانش قائل شود.
تحریم‌های آمریکا باج‌گیری است/با اتحاد دوره سختی‌ها کوتاه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران زورگویی و باج‌گیری از ملت ایران است، اظهار کرد: اینکه دولت با اطمینان اعلام می‌کند که واردات کالاهای اساسی و داروهای مورد نیاز مردم در حال انجام و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، نه به دلیل اقدامات بشردوستانه ایالات متحده آمریکا، بلکه به دلیل راهکارهایی است که خود برای مواجهه با این شرایط اتخاذ کرده است.
عربستان سعودی از پایان قدرت نفتی روسیه خبر داد
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی نه تنها پایان دوران روسیه به عنوان یک قدرت نفتی جهانی را پیش‌بینی کرد، بلکه مدعی شد صادرات نفت این کشور تا ۱۹ سال آینده کاهش شدیدی پیدا می‌کند.
واکاوی جدال وزیر و وکیل
پایگاه خبری راد: این روزها از محافل مختلف اخبار ضد و نقیضی از پشت پرده استعفای وزیر راه و شهرسازی شنیده می‌شود. به موازات این اخبار جمعی از نمایندگان استیضاح عباس آخوندی را در مجلس کلید زده‌اند. آنها در تلاش هستند که برای چهارمین بار وزیر راه وشهرسازی را پای میز استیضاح بکشانند، موضوعی که سبب شده برخی به کنایه به عباس آخوندی لقب ابوالاستیضاح نسبت دهند!
شما رسانه‌اید نه رسانا!
پایگاه خبری راد: انعکاس تحولات بازار ارز در رسانه‌های داخلی به ویژه در چند روز گذشته که با کاهش نرخ دلار همراه بوده است، واکنش‌های مثبت و منفی زیادی را به دنبال داشته؛ اما در این میان آنچه بیش از هر چیز قابل توجه است انتقاد برخی افراد از رسانه‌های داخلی است که باور دارند رسانه‌ها در مشکلات اقتصادی این روزهای جامعه سهیم هستند.
چین اسلحه نفتی ترامپ را به طرف خودش نشانه می‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اخیر رسانه های غربی، بزرگترین پالایشگاه چین قصد دارد خرید نفت از ایران را تحت فشارهای واشنگتن به نصف کاهش دهد، اما گویا در پشت پرده هدف دیگری را دنبال می‌کند.
چین اسلحه نفتی ترامپ را به طرف خودش نشانه می‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اخیر رسانه های غربی، بزرگترین پالایشگاه چین قصد دارد خرید نفت از ایران را تحت فشارهای واشنگتن به نصف کاهش دهد، اما گویا در پشت پرده هدف دیگری را دنبال می‌کند.
مخالفت مجلس با مسکوت ماندن طرح ساماندهی بازار خودرو
پایگاه خبری راد: درخواست کمیسیون صنایع و معادن مجلس و همچنین تقاضای ۱۵ نماینده برای مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو به مدت ۶ ماه با مخالفت مجلس روبرو شد.
وقتی کاسبی زیر پل‌ها کساد می‌شود!
پایگاه خبری راد: در آذربایجان غربی که سرانه درآمد مردمان آن به مراتب پایین‌تر از میانگین کشوریست مشاهده دست فروشان در گوشه و کنار شهر و معابر پرتردد به امری عادی تبدیل شده و حضور دستفروشان در معابر وضعیت را وخیم تر کرده چرا که نظم عمومی را در معابر مختل می‌کنند، با همه این حرف‌ها باید توجه داشته باشیم که دستفروش مجرم نیست و صرفا بدنبال یک روزی حلال برای خود و خانواده اش است.