14:53 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پشتیبانی

رشد قیمت طلا در بازار های جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیفتر و بازده پایینتر اوراق خزانه آمریکا، بالا رفت و نزدیک به بالاترین رکورد دو هفته اخیر ایستاد.
قیمت طلا افزایش می یابد
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار ضعیف‌تر، نزدیک به بالاترین قیمت بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت و در مسیر ثبت دومین افزایش هفتگی حرکت کرد.
ادامه رشد ارزش ارزهای دیجیتال
نماد برتر - ارزهای دیجیتالی مهم باز هم روند صعودی قیمت خود را حفظ کردند.
نفت 40 دلاری و چالش بودجه‌های نفتی!
نماد برتر - یک شرکت مشاوره انرژی معتبر پیش‌بینی کرد اگر دولتها مصرف سوخت را همسو با برنامه‌های مورد حمایت سازمان ملل متحد برای محدود کردن گرمایش جهانی کاهش دهند، قیمتهای جهانی نفت تا سال ۲۰۳۰ ممکن است به حدود ۴۰ دلار در هر بشکه سقوط کند.
رشد نامحسوس درآمدها در «آپ»
نماد برتر -کاهش چشمگیر درآمد‌های حاصل از پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی و البته سایر درآمد‌های عملیاتی از مهمترین نکات قابل تامل‌برانگیز گزارش‌های عملکرد منتشر شده این شرکت است.
سرمایه گذاری پیش نیاز اصلی تولید
نماد برتر - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به ظرفیت های بازار سرمایه، از برنامه های در دست اقدام این سازمان به منظور تحقق شعار سال سخن گفت.
آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.
دلار باید به زیر ۱۰ هزار تومان برگردد
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی درباره تحقق شعار سالجاری با بیان اینکه برای ارتقای تولید باید نظام بانکی و مالیاتی اصلاح شود، گفت: اولین اقدامی که دولت بعدی باید انجام دهد رساندن دلار به ۱۰ هزار تومان است.
تبعات مصوبه جنجالی افزایش نرخ ارز در حقوق ورودی
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام موانع و عوامل ایستایی در ترخیص اقلام مرتبط با تولید از گمرک بر افزایش هزینه واردات این کالاها تاکید کرد و گفت که در نتیجه مصوبه قانون بودجه مبنی بر تغییر مبنای محاسباتی نرخ ارز در حقوق ورودی ، افزایش قابل توجه هزینه واردات مواد اولیه تولید اتفاق می افتد که رسیدگی به این موضوع ضروری است.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
تولید، شاه کلید حل مشکلات امروز اقتصاد کشور است
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تولید را شاه کلید حل مشکلات امروز اقتصاد کشور دانست و گفت که برای پشتیبانی قانونی از تولید با نظارت قوی تر و انجام برخی اصلاحات مورد نیاز، ظرفیت کامل قوانینی مثل بهبود مستمر فضای کسب وکار و رفع موانع تولید رقابت پذیر را به میدان می آوریم.
هلدینگ دارویی پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۲۹ درصدی از دو محل داد
نماد برتر- هلدینگ داروپخش از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۳۲۹ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی خبر داد.
بیت‌کوین گران‌تر می شود؟
نماد برتر - ارزش رمز ارز چین لینک طی ۲۴ ساعت حدود ۱۰ درصد رشد کرد.
شاپرک ارز دیجیتال را قطع کرد!
نماد برتر - شرکت خدمات پرداخت شاپرک با صدور نامه ایی به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار ، دستور داد خدمات مربوط خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید در اولین فرصت قطع شود.