18:18 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پردازنده

۱۰گوشی اندرویدی برتر سپتامبر/ دو فبلت جدید هوآوی معرفی شد
پایگاه خبری راد: دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.
سامسونگ در رقابت با مایکروسافت قد علم کرد
پایگاه خبری راد: سامسونگ به تازگی در جریان رویدادی در نیویورک از تبلت جدیدی تحت‌عنوان گلکسی‌بوک‌۲ که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد، رونمایی کرده و از این پس رقیب جدیدی برای مایکروسافت به شمار خواهد رفت.
سامسونگ وارد عرصه خودروسازی شد
پایگاه خبری راد: غول فناوری کره‌ای از تراشه‌های مخصوص خود موسوم به "اگزینوس"(Exynos) که مختص خودروهای متصل طراحی شده است، رونمایی کرد.
جاسوس‌افزاری با قابلیت سرقت پیام‌های واتساپ
پایگاه خبری راد: یک پژوهشگر امنیتی اخیرا بدافزار دیگری را در اندروید کشف کرده که ویژگی‌های جاسوسی زیادی مانند ارسال تاریخچه مرورگر، تصاویر، پایگاه داده واتس‌اپ دارد.
رکورد درآمدزایی سخت‌افزار چینی ارزکاوی دیجیتال
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارها، یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید سخت‌افزار برای استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، توانسته است تنها در نیمه نخست سال جاری بیش از ۲.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند.
پرچمداران جدید اپل در اتصال به اینترنت مشکل دارند!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران گوشی‌های جدید اپل یعنی آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس عنوان کرده‌اند که در اتصال به اینترنت وای فای و LTE با مشکل مواجهند.
شکایت کوالکام از اپل
پایگاه خبری راد: کوالکام روز گذشته از اپل به‌خاطر سوءاستفاده از اطلاعات محرمانه این شرکت برای کمک به شرکت رقیب آن یعنی اینتل شکایت کرد.
بدافزار جدید استخراج ارز دیجیتال کشف شد
پایگاه خبری راد: بدافزاری با نام Sustes اخیرا کشف شده است که از پردازنده قربانی برای استخراج ارز دیجیتال Monero استفاده می‌کند.
سرقت ۶۰ میلیون دلار بیت‌کوین از یک صرافی ژاپنی
پایگاه خبری راد: مجرمان سایبری و هکرها نزدیک به ۶۰ میلیون دلار از یک صرافی در ژاپن را به سرقت برده اند.
علی‌بابا پردازنده‌های هوشمند تولید می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت چینی علی‌بابا قصد دارد نخستین تراشه پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تا سال آینده میلادی به بازار روانه کند تا به توسعه خدمات ابری و اینترنت اشیاء بپردازد.
زمان معرفی محصول جدید نوکیا معلوم شد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در جریان رویدادی در اوایل ماه اکتبر از جدیدترین گوشی پرچمدار نوکیا رونمایی کند.
دهان‌کجی نوکیا به اپل
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که نوکیا قصد ندارد دو مدل گوشی هوشمند جدید خود را بر اساس طراحی اپل با نمایشگر دارای بریدگی بالای صفحه تولید و عرضه کند.
گوشی‌های میان‌رده کره‌ای قدرتمندتر از همیشه!
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به‌منظور به چالش کشاندن رقبای خود در عرضه گوشی‌های میان‌رده، سری گلکسی آ خود را به پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز کند.
فشار خون "واقعی" خود را با این "پچ" اندازه بگیرید
پایگاه خبری راد: محققان دانشگاه "کالیفرنیا" یک پچ پوستی اولتراسوند ساخته‌اند که قادر به اندازه‌گیری فشار خون عمقی بدن است.
دست کاربران آمریکایی از پرچمدار بعدی سامسونگ کوتاه شد
پایگاه خبری راد: گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۱۰، با قابلیت پشتیبانی از فناوری شبکه اینترنت ۵G، در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد.