10:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرداخت مطالبات

حقوق کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز پرداخت شد؟!
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه‌های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و فولاد خوزستان جزئیات پرداخت مطالبات معوق کارگران این دو کارخانه را تشریح کرد.
 راهکارهایی برای ساماندهی بازار خودرو
پایگاه خبری راد:سلامت و ارتقاء کیفی صنعت خودروسازی کشور در گرو اجرای نظام مدیریت بهره‌وری در دو بخش دولتی و خصوصی و شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز است.
 کارخانه ها را به بخش تعاون برای دلگرم کردن کارگران واگذار کنید!
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری با انتقاد از روند خصوصی‌سازی در کشور، از نمایندگان مجلس خواست تا کمیته تحقیق و تفحص از خصوصی‌سازی را به جریان بیندازند و بررسی کنند که واگذاری شرکت‌هایی نظیر نیشکر هفت‌تپه به بخش خصوصی، به قیمت واقعی بوده است؟
پیگیری عدم اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی
پایگاه خبری راد: قرار شد کمیسیون گزارشی در خصوص عدم اجرای قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی توسط دولت تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارایه کند.
 از عدم پرداخت مطالبات 400 کارگر بازنشسته اتوبوسرانی گلایه کرد
پایگاه خبری راد: افشین حبیب زاده از عدم پرداخت مطالبات 400 کارگر بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی گلایه دارد.
"دارو" در کشاکش ارز، نقدینگی و تحریم
پایگاه خبری راد: علی‌رغم همه هشدارها، پیش‌بینی‌ها، نامه‌نگاری‌ها و رفت و آمدها برای حل بحران نقدینگی بازار دارویی کشور طی یکسال گذشته، اما دست کمکی به این حوزه نرسید، تا حالا که آمریکایی‌ها تحریمی ظالمانه و غیرمنصفانه را شروع کرده‌اند و اوضاع تامین دارو و نقل و انتقالات مالی آن را پیچیده‌ کرده‌اند...
بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی ایران‌خودرو و سایپا به قطعه‌سازان
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر ایران‌خودرو و سایپا حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بابت قطعات دریافتی به قطعه‌سازان بدهکارند.
تسویه مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری
پایگاه خبری راد: پرداخت مطالبات بازنشستگان و سپرده گذاران شهرداری از مرز 50 میلیارد تومان عبور کرد.
دو معضل بودجه‌ای برای تولید دارو
پایگاه خبری راد: آنطور که مشاور سازمان برنامه و بودجه می‌گوید در حال حاضر تامین نقدینگی کارخانه‌های تولیدی دارو در نتیجه عدم پرداخت صورتحساب داروهای خریداری شده توسط شرکت‌های پخش و بیمارستان‌ها و از سوی دیگر افزایش قیمت ارز که موجب بالا رفتن هزینه تولید دارو شده است، دو معضل بزرگ در این بخش را ایجاد کرده است و نیازمند رسیدگی و توجه فوری دولت است.
پرداخت ۹۵ درصدی مطالبات چایکاران/ باقی‌مانده بهای برگ سبز به زودی پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان چای از پرداخت حدود ۹۵ درصد مطالبات چایکاران در سال جاری خبر داد و گفت: مابقی مطالبات آنها که سهم کارخانه‌های تولیدکننده چای خشک است، به زودی پرداخت می‌شود.
پیگیری ایران برای دریافت مطالبات یک میلیارد دلاری‌اش از عراق
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر مطالبات ایران از عراق بابت صادرات برق، یک میلیارد دلار است که سازوکارهای دریافت این مطالبات در حال انجام است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این مطالبات را وصول کنیم.
پرداخت 192 میلیارد تومان به چایکاران گیلانی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان چای کشور گفت: با توجه به پرداخت مطالبات توسط دولت و کارخانه‌های چایسازی، در مجموع تاکنون مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان به کشاورزان چایکار پرداخت شده است.
پیشنهاد "افزایش تعرفه‌های پزشکی در نیمه دوم 97" در انتظار تایید دولت
پایگاه خبری راد: معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی با تشریح پیشنهاد این سازمان برای جبران هزینه‌های فنی و تجهیزاتی حوزه سلامت در شش ماهه دوم سال ۹۷، گفت: خواهش‌مان این است که این اقدام به‌گونه‌ای انجام شود که نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب نباشد.
حجتی: 12 هزار و 500 میلیارد تومان مطالبات امسال گندمکاران پرداخت شده است
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی گفت که امسال نزدیک به 12 هزار و 500 میلیارد تومان به کشاورزان گندم کار پول پرداخت شده است ولی متاسفانه هنوز قیمت تضمینی گندم برای سال‌های آینده مشخص نشده است.
دولت پرداخت دیون واحدهای تولیدی را به تعویق بیندازد
پایگاه خبری راد: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از دولت درخواست کرد تا با به تعویق انداختن دیون واحدهای تولیدی، زمان لازم را برای پرداخت مطالبات این واحدها فراهم کند.