07:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واگذاری

"ومعادن" سهام ۷ شرکت را واگذار کرد
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات سهام تعدادی از شرکت ها را واگذارکرد.
"ثباغ" زمین ۲ هزار متری تبریز را می‌فروشد
شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه زمین با کاربری مسکونی واقع در تبریز را از طریق مزایده واگذار می کند.
مهلت پرداخت سود مجامع باید در قانون تجارت اصلاح شود
مهلت 8 ماهه ای که در قانون تجارت برای پرداخت سود سهامداران بعد از برگزاری مجامع وجود دارد قطعاً به ضرر سهامداران است، به همین دلیل باید به طور حتم این قانون اصلاح و تغییراتی در قانون پرداخت سود سهامداران اعمال شود.
سایپا دیزل، گمشده در جاده زیان
نماد برتر - شرکت «سایپا دیزل» در سال گذشته 995 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد؛ در حالی که وضعیت فروش بهبود یافته بود.
رشد 135 درصدی درآمدهای «سیدکو»
نماد برتر - در سال مالی گذشته همچنین شاهد خرید ۲.۵۰۰ میلیارد ریال سهام جدید بوده‌ایم که عمدتاً شامل اضافه کردن سهام شرکت‌هایی بوده که بخشی از آن‌ها در سال گذشته به فروش رسیده است.
تصمیمات جدید در انتظر مالباختگان ETF
نماد برتر - آینده درخشانی که برای ETF ها یا همان صندوق های سرمایه گذاری دولتی متصور می‌شد، مانند سهم های دیگر بازار سرمایه سرابی بیش نبود و کار به جایی رسیده است که صندوق هایی که قرار بود عدالت را بین مردم برقرار کنند و سودده باشند، تا جایی ضرر داده اند که خریداران این صندوق در لیست مال باختگان قرار گرفته اند و صحبت از این است که ضرر آن ها چگونه جبران شود!
«البرز» خود را بیمه کرد
نماد برتر - سایه "سهم دولت" بر سهم بیمه البرز مهم‌ترین ریسکی بود که همواره بالای سر سهامداران وجود داشت که با واگذاری سهم‌ها به بانک‌ها، ریسک معاملاتی سهامداران را تهدید نخواهد کرد.
سهم 355 ریالی سهامداران از عملکرد «ورنا»
نماد برتر - بخش اصلی فروش سهام مربوط به واگذاری بخشی از سهام در اختیار شرکت‌های سایپا، پالایش نفت تبریز، بانک تجارت و پتروشیمی پردیس بوده است.
«وتجارت» هم فروشنده شد
نماد برتر - شرایط و زمان خروج بانک تجارت از سهامداری شرکت فرابورسی با عرضه بلوک ۱۶.۶۸ درصدی و ۲.۸ برابر بالاتر از قیمت فعلی هر سهم روی تابلو اعلام شد.
سودسازی «کهمدا»؛ خیلی ملایم!
نماد برتر - حاشیه سود عملیاتی شرکت به بیش از ۵۴ درصد رسیده که ۵ واحد درصد بیشتر از عملکرد سال مالی قبل از آن محسوب می‌شود.
حمایت کلامی قالیباف از بخش خصوصی
نماد برتر - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از واگذاری درست حمایت می‌کند، گفت: ما پشتیبان بخش خصوصی هستیم.
نماینده تبریز: واگذاری «ایران ایرتور» مشکل دارد
نماد برتر - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری شرکت ایران ایرتور دارای خطاهایی فاحش و تخلفات گسترده است.
سهامدارن «شستا» می فروشند!
نماد برتر - سود‌های غیرعملیاتی ناشی از فروش‌های بلوکی و عمدتا معاوضه‌ای که تنها سود‌هایی کاغذی و البته غیر قابل تقسیم را در صورت‌های مالی این شرکت‌های سرمایه‌گذاری نمایان می‌کند.
سود 364 ریالی در جیب سهامداران «آریان»
نماد برتر - در بخش سود فروش، بیشترین درآمد از محل واگذاری بخشی از سهام شرکت‌های بانک پاسارگاد و میدکو محقق شده است.