13:56 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هر لیتر

قیمت جدید شیر خام و لبنیات اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: براساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت شیر خام کیلویی ۱۵۷۰ تومان تعیین شد که بر این اساس، قیمت سه قلم کالای لبنی مشمول گروه یک کالای اساسی از جمله شیر، ماست و پنیر مصوب و ابلاغ شد.
قیمت یک لیتر آب بسته‌بندی ۱۵۰۰ تومان، آب شرب شهری ۶ ریال!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه قیمت هر لیتر آب بسته بندی ۱۵۰۰ تومان است، گفت: قیمت آب شرب شهری که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است تنها ۶ ریال است.
کاهش قیمت سوخت در امارات
پایگاه خبری راد: قیمت سوخت در امارات متحده عربی برای ماه آینده میلادی (ژوئیه) کاهش یافت.
رهایی از تحریم‌ بنزین با افتتاح فاز دوم ستاره خلیج فارس
پایگاه خبری راد: رئیس جمهوری امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس راهی بندرعباس می‌شود. افتتاحی مهم که نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت محسوب می‌شود. چراکه با راه‌اندازی فاز 2 پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، موازنه تولید و مصرف بنزین در کشور مثبت شده است.
تهران در بحران مطلق آب قرار دارد
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از قیمت پایین آب شرب و خدمات آبفا در ایران انتقاد و خاطرنشان کرد: در دنیا به یک چاه آب همانند چاه نفت نگاه می‌کنند اما در ایران قیمت هر لیتر آب شرب شهری سه ریال بوده و ایران در زمره کشورهای با قیمت پایین خدمات آبفا قرار دارد.
گرانی بنزین به ژاپن رسید
پایگاه خبری راد: مرکز اطلاعات نفت ژاپن امروز چهارشنبه اعلام کرد به دلیل برخی بی ثباتی ها در خاورمیانه قیمت بنزین در این کشور به بالاترین نرخ در 41 ماه گذشته رسیده است.
افزایش قیمت سوخت در امارات
پایگاه خبری راد: قیمت بنزین در امارات متحده عربی برای ماه آینده میلادی افزایش یافت.
۳ راهکار برای بهبود شرایط رانندگان کامیون
پایگاه خبری راد: به دنبال اعتراض بخشی از راننده‌های خودروهای سنگین در روزهای اخیر، در جلساتی که میان مقام‌های دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تصمیماتی برای بهبود شرایط این رانندگان اتخاذ و نهایی شد.
در تعیین قیمت بنزین، راه را اشتباه رفته‌ایم
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در همه کشورهای توسعه یافته قیمت خودرو پایین است اما قیمت استفاده از خودرو شخصی و سوخت بالا است، اما در ایران راه را اشتباه رفته‌ایم و این مساله 180 درجه برعکس چیزی است که باید باشد.
چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
پایگاه خبری راد: هم اکنون حدود ۲۱ میلیون یخچال فریزر در کشور وجود دارند که سالانه حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ دستگاه نیز به این رقم اضافه می‌شود، بنابر مطالعات انجام شده حدود هشت درصد از مصرف برق کشور و ۲۸ درصد از کل مصرف انرژی برقی در بخش خانگی مربوط به یخچال فریزرها است و یخچال فریزرهای ویترینی به طور متوسط سه برابر یخچال فریزرهای خانگی برق مصرف می‌کنند.
افزایش مجدد قیمت بنزین در تونس
پایگاه خبری راد: تونس با هدف کنترل کسری بودجه، هفته جاری قیمت بنزین را برای دومین بار در سه ماه گذشته افزایش داد.
افزایش مجدد قیمت بنزین در بلاروس
پایگاه خبری راد: دولت بلاروس بار دیگر قیمت حامل های انرژی در این کشور را افزایش داد.
خواب خرگوشی که ۱۵.۷ میلیون دلار آب می‌خورد!
وضعیت بالقوه اقتصاد بازیافت ایران تنها در هشت گروه کالایی بررسی شده رقمی حدود ۱۵.۷ میلیون دلار و با اشتغالی بالغ بر یک میلیون و ۲۳۵ هزار نفر است که هرگز توجه درخوری از سوی مسئولان به آن نشده است.
نیمی از لبنیات بلاروس صادر می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت کشاورزی بلاروس اعلام کرد: در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۷.۳۲ میلیون تن شیر در این کشور تولید شده است.
افزایش قیمت بنزین و گازوییل در امارات
پایگاه خبری راد: قیمت بنزین در امارات متحده عربی برای ماه ژانویه ۲۰۱۸ افزایش یافت.