05:49 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیروی

گرانی اخیر قمیت خودرو ناشی از قطع مکرر برق است / چالش های قطعه سازان
دبیران دو انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه سازی و یک فعال صنعت ، گرانی اخیر قمیت خودرو را ناشی از قطع مکرر برق دانسته و درباره چالش های صنعت توضیح دادند .
واکنش قیمت دلار و سکه به انتقال قدرت به رئیسی
ارزش پول ملی هم یک متغیر اقتصادی و هم یک عامل حیثیتی برای دولت‌هاست، آیا ابزار کنترلی بانک مرکزی در خدمت این تصویرسازی حیثیتی قرار می‌گیرد و قیمت دلار با شروع به کار دولت جدید افت می‌کند؟
راهکارها و راهبردهای بورس انرژی در توسعه صنعت برق
وبینار تخصصی «بررسی چشم‌انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، با نگاهی به ظرفیت های بازار سرمایه» با همت بورس انرژی ایران و مرکز مالی ایران، برگزار شد.
احتیاط در بازار ارز /تقاضا در بازار سکه تحریک شد
دلار در شروع این هفته رقم‌هایی را ثبت کرد که از فروردین تجربه نکرده بود، اما رفتار محتاطانه فعالان بازار و عرضه در بازار متشکل شرایط لازم برای افت قیمت دلار به سطوح قبلی را فراهم کرده است.
ضبط ۴۰۹ دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۴۰۹ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر)، از ابتدای تیر امسال تاکنون در ۱۶ شهرستان خوزستان کشف و ضبط شد.
فقط یک عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی
هیدروکربن سبک حاصل از برش دوم میعانات گازی پارس جنوبی با کد ۳۵۱۳۸۰۱۵۳ شرکت پتروپالایش نیک یزد در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
«شستا» لیدر می‌ماند؟!
شستا به سبب در اختیار داشتن منابع قابل توجه می‌تواند سهم بزرگی در بازار سرمایه ایفا کند و در روزهای بحرانی به کمک سهامداران بیاید.
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام "وهامون" مشخص شد / جزییات واگذاری
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که به دلیل تعطیلات چند روزه انجام نشد ، چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شد .
انعقاد قرارداد فروش ۱۰۰ دستگاه مینی‌بورس "خدیزل"
شرکت بهمن دیزل قرارداد فروش ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس را منعقد کرد.
مزیت‌های بورس انرژی
وجود بازار رقابتی، عرضه انرژی الکتریکی موردنیاز جوامع بشری را به شکلی کارآتر میسر می‌سازد، زیرا در بازار رقابتی، شرکت‌های تولیدکننده انرژی الکتریکی سعی می‌کنند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند و به این منظور ناچار به ارائه برق با کیفیت بهتر و با قیمت مناسب‌تر هستند.
سلطه بیت کوین بر امور مالی جهانی چه زمانی اتفاق می افتد؟
بر اساس بررسی جدید انجام شده، برخی از کارشناسان بر این باورند که رمزارز بیت‌کوین تا سال ۲۰۵۰، بر امور مالی جهانی سلطه خواهد داشت.
فروش ۷۲۵ هزار کیلووات ساعت برق روی تابلوی برق بورس انرژی
در جلسه معاملاتی امروز در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۷۲۵ هزار کیلووات ساعت برق توسط چند شرکت برقی عرضه می شود.
دادوستد بیش از ۲۳ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
در جلسه معاملاتی امروز نیز در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۱۹۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت‌ تولید برق پرند مپنا و نیروگاه رود شور –شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر برای دوره تحویل ماهانه مرداد ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.
عرضه ۹۰ هزار کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
در جلسه معاملاتی امروز دوشنبه ۲۱ تیر ماه در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران ۹۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت‌ تولید برق پرند مپنا برای دوره تحویل ماهانه مرداد ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.