01:28 | شنبه 16 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نقص فنی

تعمیر رایگان گوشی‌های آیفون ۸ بعلت نقص فنی
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است که گوشی‌های آیفون ۸ را که بورد آنها معیوب است، به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.
اگر احتکار خودرو ثابت شود، برخورد می‌کنیم
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: این سازمان اگر در هر موردی به این نتیجه برسد که احتکاری در زمینه خودرو صورت گرفته، با آن برخورد می‌کند.
نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی نیسان بیش از ۱۶۶ هزار دستگاه خودروی فروخته شده در آمریکای شمالی را به علت نقص فنی در تغییر وضعیت سوئیچ و استارت فراخوان داد.
دستاوردهای یک‌ساله‌ جوان‌ترین وزیر کابینه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یک‌ساله شدن حضور خود در این جایگاه وعده داد که گزارشی از دستاوردهای یک‌ساله‌ی دولت در این حوزه را ارائه می‌کند.
جدیدترین استفتاء از دفتر رهبری پیرامون نمازخواندن در هواپیما
پایگاه خبری راد: دراستفتایی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب مطرح شد: اگر مسافران در هواپیما نتوانند قبله را مشخص کنند، به هر سمتی که گمان دارند قبله است، نماز بخوانند.
تهران خاموش شد اما مسوولان نمی‌پذیرند!
پایگاه خبری راد: در حالی که مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران معتقد است که در سه هفته اخیر هیچ گونه خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران رخ نداده اما شواهد و گفته‌های مردمی خلاف این مساله را ثابت می کند.
در سه هفته اخیر قطعی برق برنامه‌ریزی‌شده نداشتیم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در زمان اوج مصرف ۴۰۰ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق صورت گرفت و همین موضوع موجب شد که در سه هفته اخیر هیچ گونه قطعی برق برنامه‌ریزی‌ شده‌ای در پایتخت اعمال نشود.
ایستگاه تولید بذر کوهپر کجور طعمه حریق شد
پایگاه خبری راد: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور از آتش‌سوزی ایستگاه تولید بذر کجور در امروز جمعه خبر داد.
غول‌های خودروسازی دنیا و جریمه‌های نجومی
پایگاه خبری راد: تصادفات جاده‌ای یکی از دلایل عمده مرگ و میر در جهان است. هر چند از دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ به بعد، کارخانه‌های خودروسازی گام‌های بلندی برای کاهش تلفات جاده‌ای برداشته‌اند اما نمونه‌های برجسته‌ای از تاخیر در ارائه فراخوان از جانب خودروسازان وجود دارد. در شماری از این موارد، خودروسازان بعد از آگاهی از معیوب بودن خودروهای‌شان یا مشکوک شدن به ایمنی آن‌ها، اقدامات لازم را در پیش نگرفته و به همین دلیل مشمول جریمه شده‌اند.
بازگشت هواپیمای "آسمان" به مبدا به دلیل از دست رفتن موتور هواپیما
پایگاه خبری راد: پرواز شب گذشته (پنجشنبه) رشت به تهران شرکت هواپیمایی آسمان دقایقی پس از آغاز پرواز به دلیل از دست رفتن یکی از موتورها مجبور به بازگشت به فرودگاه رشت شد.
پیام‌رسان سامسونگ تصاویر گالری را اشتباهی برای مخاطبان ارسال می‌کند
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیامرسان اختصاصی سامسونگ تصاویر خصوصی ذخیره شده در گالری گوشی کاربران را اشتباها و بطور تصادفی برای مخاطبان ارسال می‌کند.
خاموشی صبر مشترکان را لبریز کرد
پایگاه خبری راد: این روز ها تب خاموشی در تهران بسیار داغ است و در بسیاری از محافل صحبت از خاموشی های پراکنده و غیر اعلام شده در تهران می‌شود. این در حالی است که پس از باران‌های بهاری به‌نظر می‌رسید شرایط تامین برق در تابستان بهتر باشد و قرار بود که خاموشی چندانی در تهران رخ ندهد.
کیاموتورز بیش از ۵۰۰ هزار خودرو را فراخوان داد
پایگاه خبری راد: کیاموتورز بالغ بر ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت کره‌ای را به علت نقص و مشکل فنی در سیستم برقی و کیسه هوا فراخوانده است.
جزئیات نقص فیس‌بوک که اطلاعات ۱۴ میلیون کاربر را افشا کرد
پایگاه خبری راد:ظاهرا به خاطر یک اشکال نرم‌افزاری، تعداد ۱۴ میلیون از کل کاربران فیس‌بوک در سراسر جهان که با هم در ارتباطند و محتوای خصوصی خود را به اشتراک می‌گذارند، پست‌های خود را با همه سهیم شدند.
هشدار پلیس درمورد چراغ‌های غیرمجاز خودروها
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نسبت به استفاده‌ از چراغ‌های نامتعارف برای خودروها هشدار داد.