05:47 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نصب

انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
"بوعلی" آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی معرفی شد/ سه پروژه مهم در حال اجرا
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از ‏افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی سود، پروژه‌های در دست اجرا و افزایش ‏صادرات زمینی خبر داد.
هشدار اروپا به ایران درباره نصب سانتریفیوژهای پیشرفته و اجرای مصوبه مجلس
نماد برتر- فرانسه، انگلیس و آلمان در واکنش به تصمیم اخیر ایران برای نصب سانتریفیوژهای پیشرفته و اجرای مصوبه مجلس درباره لغو تحریم ها، هشدار دادند.
مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید
نماد برتر- یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.
معرفی نسل جدید قبض‌های برق در توانیر
نماد برتر- وزیر نیرو با اشاره به اجرای تجربه طرح برق امید در بخش آب و برنامه‌ریزی برای تدارک مقدمات اجرایی شدن آن بر لزوم هماهنگی بخش‌های مختلف صنعت آب و برق تاکید کرد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
شکایت مصرف کنندگان اروپایی از عمر کوتاه باطری آیفون
نماد برتر- گروههای حامی مصرف کننده در اتحادیه اروپا از شرکت آمریکایی اپل به دلیل ادعاهای گمراه کننده درباره عمر باطری مدلهای قدیمتر گوشی آیفون شکایت کرده و خواستار دریافت ۱۸۰ میلیون یورو (۲۱۷ میلیون دلار) خسارت شدند.
در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید
نماد برتر- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق ۲۲‌گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.
پلمب ۷۹ واحد صنفی فروش مرغ به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی
نماد برتر- معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران اعلام کرد که طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۵ واحد صنفی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی و ۱۴ واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.
نسداد ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شده که بیشترین تعداد، مربوط به شهرستان‌های تهران و پردیس و شهریار بوده، همچنین طبق اعلام مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای تهران در همین زمان ۲۰۸ عدد کنتور هوشمند روی چاه‌های مجاز دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است.
۱۵ آذر آخرین مهلت برای ارسال ایده‌های حوزه راهداری
نماد برتر- با هدف پایش هوشمند شبکه راه‌های کشور و جذب حامیان و پشتیبانی از ایده‌های فناورانه اولین رویداد فناورانه در حوزه راهداری برگزار می‌شود.
عرضه انرژی در بورس راه خودکفایی صنعت برق  است
نماد برتر- معاون راهبردی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر خودکفایی اقتصادی در صنعت برق گفت: عرضه برق در بورس منابع جدید برای تحقق خودکفایی اقتصادی در این صنعت است.
کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصویب شد/ توضیح نماینده +واکنش قالیباف
نماد برتر- کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها با ۲۵۱ رأی موافق در مجلس به تصویب رسید که با توضیح نماینده درخواست کننده و واکنش قالیباف به یک اخطار همراه بود.
اجرای ۲۵ طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود ۲۵ طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۴ میلیون یورو در حال اجرا دارد.
اخراج ۱۰ هزار کارمند IBM در اروپا
نماد برتر- شرکت اینترنشنال بیزنس ماشین (IBM) به منظور کاهش هزینه ها در واحد خدماتش، قصد دارد حدود ۱۰ هزار موقعیت شغلی را در اروپا حذف کند.