02:11 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میلیاردر

لغو تحریم‌های آمریکا علیه ۳ شرکت‌ روس
پایگاه خبری راد: دولت ترامپ تحریم‌ها علیه سه شرکت مرتبط با اولگ دریپاسکا را که از متحدان ولادیمیر پوتین به شمار می‌رود، لغو کرده است.
نیمی از ثروت جهان در اختیار ۲۶ نفر!
پایگاه خبری راد: بنیاد خیریه "آکسفام" در گزارش جدید خود اعلام کرد که ثروت ۲۶ نفر از افراد ثروتمند جهان با ثروت ۳.۸ میلیارد نفر از دیگر انسان‌ها برابر است!
سقوط آزاد ثروت ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: به دنبال ریزش سنگین بازارهای بورس در سراسر جهان، ثروتمندان جهان بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده اند.
لغو سفر رئیس صندوق بین المللی پول به عربستان
پایگاه خبری راد: کریستین لاگارد نیز اعلام کرد برنامه سفر خود به ریاض برای شرکت در نشست سرمایه گذاری عربستان را لغو کرده است.
نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز بطور آزمایشی وارد مدار شد
پایگاه خبری راد: ‌مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: نیروگاه 235 مگاواتی سیکل ترکیبی هرمز واقع در بندرعباس بطور آزمایشی وارد مدار شد.
لج بازی یا خشم از برملا شدن حقیقت!
پایگاه خبری راد: در ماه های گذشته اعضای انجمن واردکنندگان خودرو با مشکلی به نام ترخیص خودروهای خود در گمرکات کشور رو به رو شده اند. حال اینکه تاریخ تعهدات این اعضا به مشتریان خود ماه هاست که فرا رسیده و نمایندگان، خودرویی برای تحویل به این مشتریان خود ندارند.
چرا سازمان مالیاتی از معامله‌کنندگان ارز مالیات نمی‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه سازمان مالیاتی است از کسانی که ارز خرید و فروش می‌کنند و هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و یک شبه میلیاردر می‌شوند، مالیات بگیرد و در این خصوص هیچ خلأ قانونی نداریم.
ریزش سه میلیون نفری کاربران اسنپ چت
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان و شبکه اجتماعی اسنپ چت، ۳ میلیون کاربر فعالش را از دست داده است.
شاهزاده ولید بن طلال ۲.۳ درصد سهام شرکت "اسنپ چت" را خریداری کرد
پایگاه خبری راد: شاهزاده میلیاردر عربستانی اعلام کرد، در قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری با شرکت اسنپ چت، ۲.۳ درصد سهام این شرکت را خریداری کرده است.
۱۵ هزار میلیاردر نیامدند!
پایگاه خبری راد: در جریان تعیین‌ تکلیف سپرده‌گذاران کلان و میلیاردی، پنج موسسه غیرمجاز منحل شده که قرار بود در زمانی مشخص برای مراجعه، تحویل مستندات و مدارک آمده و حساب‌های خود را تعیین تکلیف کنند تا سپرده‌های آن‌ها پرداخت شود، آخرین آمارها از این حکایت دارد که از حدود ۲۶ هزار نفری که مشمول این طرح بودند، نزدیک به ۱۵ هزار نفر مراجعه نکردند. با توجه به اینکه سپرده‌گذاران همواره با تجمع و اعتراض خواهان رسیدگی به وضعیت خود شده بودند، این عدم مراجعه جای تامل دارد و وجود حساب‌های ساختگی را تا حد زیادی تائید می‌کند.
موفقیت چشم‌گیر انگلیس در جذب سرمایه‌گذار خارجی از طریق اعطای اقامت
پایگاه خبری راد: سختگیرانه‌تر شدن قوانین ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا در کنار تسهیل شرایط از جانب دولت انگلیس باعث شده است این کشور مقصد جذاب تری برای مهاجران ثروتمند باشد.
بچه پولدارها در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: پایگاه اینترنتی " ریچ کیدز آف اینترنت" با انتشار تصاویری به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت.
جوان‌ترین میلیاردر تاریخ آمریکا کیست؟
‌پایگاه خبری راد: انتظار می ‌رود امسال، ثروت کایلی جنر ۲۰ ساله به یک میلیارد دلار برسد و بدین ترتیب او جوان ترین میلیاردر تاریخ آمریکا خواهد بود.
نخستین تصویر ولید بن طلال در کنار بن سلمان پس از آزادی
شاهزاده میلیاردر عربستانی که مدتی به جرم فساد مالی توسط ولی عهد این کشور در هتل "ریتز" زندانی شده بود، عکسی از یک "ملاقات دوستانه" با او را منتشر کرده است.
تاسیس نخستین بانک ارزهای مجازی در مالت
پایگاه خبری راد: باینانس که یکی از بزرگ ترین مراکز مبادلات ارزهای مجازی به شمار می رود در تلاش برای تاسیس بانکی است که سهامدارانش سرمایه گذاران ارزهای مجازی هستند.