16:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهار

انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
تحلیلی از عبرت بورس ۹۹ برای سیاستگذاران و سرمایه گذاران
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی بورس در سال جاری گفت: سرمایه گذاری واقعی برای سیاست گذاران کلان و سهامداران، آشنایی اصولی با مهارت حضور در بازار و ایجاد و تقویت قدرت تحلیل است.
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
پلاسکو 1400...!
نماد برتر - پلاسکو تا پایان سال آماده بهره برداریست اما اردیبهشت 1400 رونمایی می شود.
مخالفت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصمیم وزیر صنعت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه فولادی وزیر صنعت مبنی بر اعمال قیمت پایه ۷۰ درصدی در بورس کالا را خلاف قانون دانست و گفت: قیمت گذاری دستوری در تناقض آشکار با ذات بازارسرمایه است.
۷ سئوال کارگزار بورس از وزیر صنعت / شاید جایزه نوبل اقتصاد به ایران برسد!
نماد برتر- کارگزار بورس با انتقاد از تصمیم و مواضع وزیر صنعت در مورد قیمت گذاری دستوری محصولات فولاد، خواهان پاسخ گویی وی و مشاوران به ۷ سئوال شد تا شاید جایزه نوبل اقتصادی برای اولین بار از آن ایران شود.
هزینه اقتصادی شیوع کرونا در پایان سال سنگین‌تر است
نماد برتر- رئیس جمهور تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که رسیدن به روند کاهشی در اقتصاد، فرهنگ، آموزش و روابط اجتماعی جامعه بسیار سخت‌، پرهزینه‌ و زمان‌بر است؛ این در حالی است که به دلیل مراعات نکردن و برگزاری دوره همی‌های خانوادگی و مراسم ملی و مذهبی به سرعت شرایط بیماری تصاعدی می‌شود و احتمالاً با موج دیگری در بهمن و اسفند مواجه خواهیم بود.
آثار جهانی شدن تجارت بر دو قدرت اقتصاد دنیا و پیش بینی برنده و بازنده
نماد برتر- تحلیلگر صندوق بین‌المللی پول با بررسی آثار جهانی شدن بر تجارت و تولید دو قدرت برتر اقتصادی دنیا ، برنده و بازنده این رقابت را پیش‌بینی و به تحلیل رویدادهای آینده پرداخت.
سرمایه گذاری خارجی در چین رکورد یک ساله را شکست
نماد برتر- میزان سرمایه گذاری خارجی در چین به بالاترین سطح امسال رسید.
پیش بینی بازار مسکن در آینده نزدیک و دور
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه روند کاهشی قیمتها ابتدا به شکل افت معاملات بروز می کند که هم اکنون شاهد آن هستیم گفت: در کوتاه مدت قیمت مسکن کاهش می یابد اما سایه تورم ساختاری ناشی از سیاستهای غلط پولی و مالی همچنان در میان مدت و بلندمدت اقتصاد کشور را تهدید می کند؛ حتی می بینیم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ قبل از اینکه درآمدهای نفتی بالا برد برای هزینه کردن آن برنامه ریزی می کنند که ادامه این رویکرد در قیمت کالاها از جمله مسکن منعکس خواهد شد.
پیش خرید متری مسکن در بورس کالا بدون ریسک نکول و انتشار اوراق جدید
نماد برتر- مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالا از انتشار اوراق سلف استاندارد مسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح در مرحله تدوین مقررات قرار دارد و ریسک نکول سازنده را نیز حل کرده است.
توقف بخشی از فعالیت های یکی از بهترین سهام و با بازدهی ۳۱۲ درصدی
نماد برتر- نماد شرکت معدنی دماوند که با بازدهی ۳۱۲ درصدی در دوران رکود چندماه اخیر، یکی از بهترین های بازار بود از توقف بخشی فعالیت ها خبر داد.
تحلیل کارشناسی از اوضاع بازار نفت
نماد برتر- به دنبال آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ در انگلیس و تصویب قریب الوقوع آغاز یک واکسن در آمریکا و همچنین آتش سوزی یک میدان نفتی در شمال عراق، از هفته گذشته شاهد افزایش قیمت نفت هستیم اما آنطور که کارشناسان می گویند پایداری قیمت نفت تنها به عرضه و تقاضا بستگی دارد و تا زمانی که تقاضا افزایش پیدا نکند قیمت ها پایدار نخواهند بود.
رونمایی از شیرهای دروازه‌ای ۴۲ اینچ کلاس ۶۰۰ در اراک
نماد برتر- شیر ۴۲ اینچ دروازه‌ای کلاس ۶۰۰ طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک با همکاری شرکت ماشین سازی و گداختار اراک‌ تولید و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.