20:03 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

منطقه

خرج که از کیسه سهامدار بود؛ مدیر "ثبهساز" شدن آسان بود!
"ثبهساز" در حالی که یکی از زمین‌های خود را با قیمت هر مترمربع ۴.۵ میلیون تومان عرضه کرده که قیمت واقعی آن در بدترین حالت ۷۰ میلیون تومان است.
شورای رقابت فروش پسماند از طریق بورس کالا را تصویب کرد
شورای رقابت، دستورالعمل «تنظیم بازار پسماند» را با توجه به انحصاری تشخیص دادن بازار پسماند در حوزه جمع‌آوری و دسترسی فعالان صنعت بازیافت به انواع پسماند قابل بازیافت، مصوب کرد که براساس این دستورالعمل، بورس کالای ایران به عنوان اصلی‌ترین بستر فروش به شیوه مزایده عمومی مواد قابل بازیافت به طور تفکیک شده و قابل فروش معرفی شده است.
در انتظار مس ۱۲۰۰۰ دلاری باشیم!
بر اساس این پیش بینی‌ها، میزان تولید مس در سال 2021 از 25 میلیون تن فراتر خواهد رفت و در همین محدوده نیز، تقاضا شکل خواهد گرفت.
خبرنگاری شغل انبیاست با همان مشقات و ...
یادداشت محمد علی رفیعی به مناسبت روز خبرنگار
ضربه نزولی به نوسان گیران دلار؟
در اولین روز هفته دو عامل می توانند به عنوان نیروهای مقاوم در برابر فشارهای کاهشی به قیمت دلار ایفای نقش کنند.
تقاضای فوری سهامداران "وسدید" از رئیس قوه قضائیه برای پایان مالکیت۳۳درصدی
جمعی از سهامداران حقیقی خواهان رسیدگی فوری رئیس قوه قضائیه به پرندوه دعوای طولانی و ۷ باره گروه ‌صنعتی‌سدید و فرآب درباره مالکیت ۳۳ درصدی سهام شدند.
پیاده سازی متنوع ترین ابزارهای تامین مالی در صنعت برق
کارنامه بورس انرژی در تامین مالی صنعت برق شامل معامله بیش از یک میلیون و چهارصد هزار ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵,۶۹۵ میلیارد ریال، ۲۳ ۳۵۰ میلیارد ریال از طریق انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برق و ۱۰۰۰ میلیارد ریالی از طریق پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پروژه است.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
"ثاباد" ۶ دانگ ملک پروژه آرامش را می‌ فروشد
شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران مزایده ۶ دانگ ملک پروژه آرامش را برگزار می کند.
افزایش ۱.۳درصدی قیمت مسکن شهر تهران در تیرماه / کاهش ۶۴درصدی حجم معاملات
متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی شهر تهران در تیر امسال به بیش از ۳۰ میلیون تومان رسید که نسبت به اولین ماه فصل تابستان افزایش ۱.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
عدم حصول نتیجه "حبندر" از شرکت در مناقصه
مناقصه راهبری، تعمیرو نگهداری شناور‌های جستجو و نجات دریایی منطقه ویژه امیرآباد شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر به حد نصاب نرسید.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
«شستا» لیدر می‌ماند؟!
شستا به سبب در اختیار داشتن منابع قابل توجه می‌تواند سهم بزرگی در بازار سرمایه ایفا کند و در روزهای بحرانی به کمک سهامداران بیاید.
"حریل" با یک شرکت فولادی قرارداد بست
شرکت ریل پرداز سیر قرارداد حمل و نقل ریلی با شرکت صبا فولاد خلیج فارس منعقد کرد.
نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
مجمع عمومی سالانه و فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، با حضور ۷۷،۷۷ درصد از سهامداران در محل شرکت مادیران برگزار شد.