13:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر کار

ایرانیان با غرور تولید ملی را معرفی کنند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار معتقد است بسیاری از کالاهای ایرانی قادر به رقابت با کالاهای خارجی است و مردم ایران باید با غرور کالای ملی را معرفی و خریداری کنند.
شعار "بیکاری را ریشه کن می‌کنیم" کمکی به اقتصاد نمی‌کند
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان معتقد است که باید منابع محدود خود را برای مدیریت تبعات خرج کنیم. شعار بیکاری را ریشه‌کن می‌کنیم، کمکی به اقتصاد نمی‌کند و باعث لطمه به تخصیص منابع می‌شود.
کار و تعاون در هفته‌ای که گذشت
پایگاه خبری راد: بروزرسانی ۳۵۰ کارگاه دولتی فنی و حرفه‌ای، عدم افزایش بن خواربار کارگران در سال آینده، احیای شورای عالی تامین اجتماعی و تشکیل بانک اطلاعات زنان فعال در عرصه‌های اقتصادی و کارآفرینی، سر تیتر مهمترین عناوین خبری این هفته در حوزه کار و تعاون بود.
توجیه‌پذیری طرح و اهلیت متقاضی، شرط دریافت وام
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وام اشتغال روستایی در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر و نواحی صنعتی با سود ۱۰ درصد، در مناطق روستایی و عشایری با سود شش درصد و در مناطق روستایی و عشایری مرزی با نرخ سود چهار درصد پرداخت می‌شود.
اشتغال فراگیر طرحی برای حل مشکل فقر و بیکاری
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار بالا بودن نرخ بیکاری و کاهش قدرت خرید معیشت را دو چالش مهم اقتصاد عنوان کرد و توجه به اشتغال روستاییان و مرزنشینان و حل بیکاری جوانان را دغدغه مهم دولت دانست.
ارائه اولین گزارش طرح کارورزی به زودی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار می‌گوید محدودیت منابع طرح کارورزی برطرف و لیست بنگاهها و کارورزان مشخص شده است و به زودی گزارش کاملی از تعداد دقیق ثبت‌نام کنندگان و کارورزان اعلام خواهد کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد