02:14 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون رییس جمهور

عیدی ویژه به نوروزبانان بی‌نوروز
پایگاه خبری راد: معاون رییس جمهور از عیدی ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش و پرورش به نوروزبانان بی‌نوروز خبر داد.
نخستین آمار اقامت نوروزی مسافران اعلام شد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ثبت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرشب اقامت از ۲۷ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷ خبرداد.
ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در بخش ساخت و ساز کشور
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان این‌ که مسیر توسعه ایران اسلامی از دو مسیر ماندگار استقلال و آزادی می گذرد، گفت: فراهم کردن زمینه ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در بخش ساخت و ساز کشور از جمله برنامه های در دستور کار دولت است.
پیش‌بینی ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی در بودجه سال ۹۷
پایگاه خبری راد: معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی در بودجه سال آینده که مقطعی از یک سال برنامه ششم توسعه است، ددر نظر گرفته شده است و در این راستا ۱۲ برنامه اجرایی پیش بینی شده که حداقل سرمایه گذاری برای آن حدود ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.
مشاور وزیر نفت درباره «سانچی» پاسخ می‌دهد
پایگاه خبری راد: دکتر موید صدر، مشاور وزیر نفت در صنایع پتروشیمی در «مهمانخانه» امروز از حادثه سانچی می‌گوید.
نرخ عوارض خروج کم می‌شود
معاون رییس جمهور از احتمال کاهش نرخ «عوارض خروج از کشور» نسبت به مبلغ قبلی که ۲۲۰ هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر درنظر گرفته شده بود حذف خواهد شد.
 مرحله ای فراتر از بحران آب
پایگاه خبری راد: سخنان اخیر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت منابع آبی در کرج و به کار بردن عبارت ورشکستگی منابع آبی، هشداری است تا بدانیم از مرحله بحران نیز عبور کرده و به وضعیت فرابحران رسیده ایم و برای مقابله با شرایط کنونی باید عزم همگانی ایجاد شود.
سهم زنان سیاست مدار ایرانی درکشورداری
پایگاه خبری راد: زنان همپای مردان در تظاهرات برای براندازی رژیم پهلوی شرکت کردند، اما بعد از پیروزی انقلاب دیگر همپای مردان برای کشورداری نبودند.
کیفیت بنزین تولیدی و وارداتی را افزایش دهید
پاگاه خبری راد: یکی از موضوعاتی که در سال 95 نقل مجالس خبری در حوزه خودرو بود، دستورالعمل ها و ابلاغیه های بود که شرایط خودروهای وارداتی را تغییر داده و کمی سخت کرده بود.
خودروی جایگزین؛ خدمتی که فراموش شده است
پایگاه خبری راد: خدمات پس از فروش در حوزه خودرو می تواند رقابت در بازار ایران را متحول کند اما برندهای خارجی از ارائه کامل خدمات به مشتریان ایرانی خودداری می کنند.
رشد ۵ درصدی اقتصاد در ایران بی نظیر است
پایگاه خبری راد - معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و امور استخدامی کشور اظهار کرد: بدون درنظر گرفتن نفت، طی این مدت شاهد رشد پنج درصدی اقتصاد در کشور هستیم که در نوع خود بی نظیر است.
صفحه قبل | صفحه بعد