22:54 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون آموزش

تقویم امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران تغییر نخواهد یافت
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امتحانات پایان ترم این دانشگاه براساس تقویم از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد، گفت: هیچ موردی از تعطیلی کلاس‌های درس این دانشگاه در تجمعات اخیر وجود نداشته است.
عدم حذف واژه "غیرانتفاعی" کاملا خلاف عدالت آموزشی اسلامی است
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی وزارت علوم گفت: مدت هاست که دستور حذف واژه غیرانتفاعی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده و باید اتفاق بیفتد، زیرا عدم تصویب چنین درخواستی باعث می‌شودکه نه آن موسساتی که خود قصد انحلال دارند به سمت منحل کردن بروند.
تناسب رشته‌های تحصیلی با بازار کار اولویت نخست دانشگاه پیام نور است
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور به فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی سطح دانشگاه‌های پیام نور کشور اشاره کرد و گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در برنامه دانشگاه پیام‌نور قرار دارد این در حالی‌است که تناسب رشته‌های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست این دانشگاه است.
گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت با امضای یک تفاهم‌نامه
پایگاه خبری راد: تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت در حاشیه همایش ملی "مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور" در پتروشیمی شازند به امضا رسید.
ارائه طرح جامع علوم آزمایشگاهی به کمیسیون بهداشت مجلس
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: طرح جامعی درخصوص علوم آزمایشگاهی در وزارت بهداشت طراحی و به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارائه شده است که در صورت نهایی شدن سرو سامان جدیدی به آموزش علوم آزمایشگاهی در کشور می‌دهد.
تولید اپلیکیشن آموزشی کمک‌های اولیه توسط دانش‌آموز سمنانی
پایگاه خبری راد: معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان سمنان از طراحی و تولید اپلیکیشن آموزشی کمک‌های اولیه توسط یکی از جوانان خلاق و مبتکر جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد.
بازار کار در آینده به کارگر ساده نیاز ندارد
پایگاه خبری راد: معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای با اشاره به گسترش فناوری‌های اطلاعاتی و تکنولوژی‌ روز بر ضرورت ارائه آموزشهای مهارتی به صنایع خودرو تاکید کرد و گفت: بازار کار در آینده نه چندان دور دیگر به کارگر ساده نیاز ندارد و آنچه بیشتر اهمیت دارد، مهندسان حرفه‌ای و تکنسین‌های ماهر و متخصص است.
صفحه قبل | صفحه بعد