18:47 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مجرمان سایبری

چه رمز عبوری بگذاریم که هک نشویم؟!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی با انتشار گزارشی جدید ابراز کرده‌اند که برخلاف هشدارهای امنیتی هنوز خیل عظیمی از کاربران برای حساب‌های کاربری خود رمز عبورهای ساده و قابل حدسی همچون ۱۲۳۴ را انتخاب می‌کنند.
درگاه پرداخت آنلاین هک شد
پایگاه خبری راد: سیستم پرداخت آنلاین PayPal به تازگی قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود افزوده تا بتواند به صورت کاملاً خودکار، بدافزارهای احتمالی در این سیستم را شناسایی کند.
اینترنت اکسپلورر را هرچه سریعتر حذف کنید
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان و کارشناسان امنیتی به کاربران هشدار داده‌اند که مرورگر اینترنت اکسپلورر از رایانه خود به طور کلی حذف کنند.
هکرها با یک نرم‌افزار وارد حساب بانکی شما می‌شوند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که نرم افزار معروف ویرایش محتوای چندرسانه‌ای VSDC به هکرها اجازه ورود و نفوذ به اطلاعات حساب‌های بانکی کاربران را می‌داده است.
اوت‌لوک مایکروسافت هک شد
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد زیادی از حساب‌های کاربری سرویس اوت لوک مایکروسافت توسط هکرها و مجرمان سایبری هک شده است.
چگونه امنیت گوشی اندرویدی خود را ارتقا دهیم؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری راهکارهای مهمی را که می‌تواند امنیت گوشی و اطلاعات شخصی کاربران را بالا ببرد و مانع نفوذ هکرها شود، معرفی کرده اند.
کلاهبرداری از کاربران با حراجی‌های اینترنتی به بهانه اعیاد
پایگاه خبری راد: حراجی‌های اینترنتی به مناسبت اعیاد شعبانیه می‌تواند منجر به سوءاستفاده مجرمان سایبری شود و کاربران فضای مجازی باید با احتیاط نسبت به سایت‌های فیشینگ و توجه به سایت‌هایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند، مانع از سرقت اطلاعات و کلاهبرداری شوند.
گوگل، گوشی شما را امن تر می‌کند
پایگاه خبری راد: قابلیت جدیدی به گوگل اضافه شده است که می‌تواند گوشی هوشمند شما را تبدیل به یک کلید امنیتی فیزیکی کند.
پولشویی با ارزهای مجازی سر به فلک کشید!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ۱.۶ درصد از کل پولشویی های ژاپن در سال گذشته مربوط به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بوده که در نوع خود آمار بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.
دارندگان گوشی‌های شیائومی مراقب باشند!
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان امنیت سایبری هشدار داده اند که مرورگرMI browser که به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های هوشمند برند چینی شیائومی نصب شده، به هکرها اجازه دسترسی و نفوذ به اطلاعات کاربران را می‌دهد.
پشت پرده حملات سایبری به بانکها کیست؟
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که حملات سایبری به بانک‌ها با حمایت دولت‌های مختلف در جهان رو به گسترش و افزایش خواهد رفت.
وقتی اتصال به وای‌فای رایگان، گران تمام می‌شود!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیت سایبری خطاب به کاربران توصیه کرده و هشدار داده‌اند که به هیچ عنوان از اینترنت وای‌فای رایگانی که در اماکن عمومی ارائه می‌شود، استفاده نکنند چرا که خطرات متعددی را برای آنها به وجود خواهد آورد.
تورهای ارزان‌قیمت، تله‌ی کلاهبرداران است
پایگاه خبری راد: در ایام نوروز، مجرمان سایبری با تبلیغات دروغین تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند، به همین دلیل کاربران باید هنگام مواجهه با موارد مشکوک، احتیاط کنند.
هنوز گزینه حمله سایبری به فیس‌بوک روی میز است
پایگاه خبری راد: برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که هنوز احتمال حمله سایبری در قطعی و اختلالات گسترده‌ای که هفته پیش در فیسبوک و اینستاگرام به وجود آمد، به قوت خود باقیست.
رشد چشمگیر حملات فیشینگی در آینده
پایگاه خبری راد: تحلیلگران و کارشناسان هشدار داده‌اند که حملات فیشینگی در سال‌های آینده به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و کاربران زیادی را با مشکل مواجه خواهد ساخت.