02:54 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماه محرم

ظروف یکبار مصرف ۳۵ درصد گران شدند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون از افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی ظروف یکبار مصرف در ماه محرم خبر داد.
جزئیات عرضه گوشت و مرغ برای هیات‌های عزاداری محرم اعلام شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات‌های مذهبی در ماه محرم به قیمت تنظیم بازاری توزیع می‌شود.
قیمت انواع لوازم عزاداری محرم/ قیمت‌های ۵ برابری ادوات خارجی
پایگاه خبری راد: همه ساله با نزدیک شدن به ماه محرم بازار لوازم و ادوات عزاداری با رفت و آمد مردم و هیات‌های عزاداری برای تهیه وسایل مورد نیازشان همراه می‌شود؛ بازاری که از تنوع گسترده‌ای برخوردار است و برندهای مختلف ایرانی و خارجی در آن مشاهده می‌شود که لوازم خارجی قیمت چهار - پنج برابری نسبت به ایرانی‌ها دارد.
قیمت عمده‌فروشی هر کیلو مرغ، 7450 تومان
پایگاه خبری راد- مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی گفت: با رشد میزان جوجه‌ریزی طی ماه‌های گذشته، بازار طی ایام محرم با کسری عرضه مواجه نخواهد شد.
افزایش قیمت روغن ممنوع!
پایگاه خبری راد- دبیر انجمن صنفی روغن نباتی گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده با بررسی اطلاعات مالی شرکت‌های تولیدی، مجوز افزایش قیمت روغن مایع و نباتی را صادر کرد اما به دلیل برخی ملاحضات، این تصمیم در شورای تنظیم بازار لغو شد.
برنج ایرانی از 7 تا 12هزار و 500 تومان
پایگاه خبری راد - رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ایران گفت: با توجه به فراوانی نسبی اقلام مورد نیاز، جو بازار اجازه افزایش قیمت‌ها را به هیچ عنوان نمی‌دهد، البته قیمت حبوبات در بازار بنکداری بازهم کاهش پیدا خواهد کرد.
آخرین قیمت‌ها از بازار گوشت و مرغ در آستانه محرم
پایگاه خبری راد: با فرا رسیدن ماه محرم مصرف و تقاضای انواع گوشت مرغ و گوشت قرمز افزایش می‌یابد و بررسی قیمت‌ها حاکی از افزایش نسبی قیمت‌ها نسبت به هفته‌های گذشته است.
افزایش تولید روغن برای ماه محرم/ مخالفت با افزایش قیمت
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین روغن در ماه محرم وجود ندارد .
هیچ مشکلی برای تامین مرغ و گوشت ماه محرم نیست+ قیمت
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز مردم در ماه محرم وجود ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد