05:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوازم آرایش

قاچاق‌چیان آرایشی، برنده اصلی افزایش تعرفه واردات
پایگاه خبری راد: افزایش ۱۰ درصدی عوارض و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در حالی به گمرکات ابلاغ شده که سود حاصل از این افزایش تعرفه احتمالا به جیب قاچاق‌چیان خواهد رفت.
انهدام باند کیف قاپان در بهارستان/ کشف بیش از 195 کیلوگرم تریاک در شهریار
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره کیف قاپان حرفه ای با 195 فقره سرقت در بهارستان خبر داد.
واردات لوازم آرایشی و بهداشتی رسما ۱۱ میلیون دلاری شد
پایگاه خبری راد: رقم واردات رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی از ۱۱ میلیون دلار در ماه نخست سال جاری گذشت.
نوسانی که تولیدکننده با گوشت و پوست خود احساس کرد
پایگاه خبری راد: نرخ ارز یکی از عوامل تعیین کننده در رشد اقتصادی هر کشوری به‌شمار می‌آید و در کشورهایی که ارز از ثبات قابل قبولی برخوردار است، دغدغه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای فعالیت‌ها به حداقل می‌رسد.
برای ترویج کالای ایرانی، باید کارگران مورد تکریم قرار گیرند
پایگاه خبری راد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: برای ترویج کالای ایرانی باید کارگران و کارفرمایان مورد تکریم قرار گیرند.
طرحی که قرار بود مثل "شبنم" نباشد!
پایگاه خبری راد: نزدیک به یکسال از تعریف شناسه واردات برای کالاهای مختلف می‌گذرد و هنوز این طرح به مرحله دوم یعنی شناسه پیگیری نرسیده است.
تمیز نگهداشتن شیشه های خودرو با ترفند هایی ساده
پایگاه خبری راد: یکی از مشکلاتی که بخش زیادی از مردم هنگام شستشوی خودرو با آن رو به رو هستن شفاف سازی کردن شیشه های خودرو است و متاثر از علت های زیادی خواهد بود.
حال و هوای بازار بزرگ تهران در آستانه نوروز
پایگاه خبری راد: بازار بزرگ پایتخت که قلب خرید و فروش انواع و اقسام کالاهاست، این روزها شلوغ‌تر از هر زمان دیگری است و مردم با سطح درآمدی مختلف در این بازار به دنبال تامین نیازهای شب عیدشان هستند.
فضا برای قاچاقچیان ناامن شده/سختی‌های مبارزه با قاچاق در دریا
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان هرمزگان با تاکید بر سختی‌های مضاعف مبارزه با قاچاق در دریاهای جنوب گفت: در سال‌های گذشته به واسطه هم‌افزایی نهادهای مختلف میزان کشفیات قاچاق در آب‌های خلیج فارس رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.
خطر در کمین لوازم آرایشی و مصرف‌کنندگانش!
پایگاه خبری راد: به طور حتم با عدم کنترل مبادی رسمی و با تصویب افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی، شاهد افزایش قاچاق و تاثیر منفی آن بر تولید داخل در این بخش خواهیم بود.
ختم قائله بین سازمان استاندارد و غذا و دارو/ روحانی تکلیف را مشخص کرد
پایگاه خبری راد: در نهایت با ابلاغ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تکلیف سیاست‌گذاری، نظارت و هدایت نظام استاندارد در حوزه تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی مشخص شد.
افشاگری معاون بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد
«بازی خطرناک با نرخ ارز»؛ این عبارت به‌کاررفته از سوی معاون ارزی بانک مرکزی در دولت دهم، تنها یکی از پایگاه خبری راد: دستاوردهای هشت‌ساله بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد بود؛ روزهایی که بازار ارز با یک دستور فرمایشی بالا و پایین می‌شد و هر روز یک نرخ برای ارز تعیین می‌شد، قیمت ارز لحظه‌ای تغییر می‌کرد و برای گرفتن ارز ارزان، صف‌های طویلی ایجاد می‌شد؛ تا آنجا که به دلیل آنچه مداخله نادرست بانک مرکزی نامیده شد، بازار ارز چنان افسارگسیخته جلو رفت که دیگر از نرخ‌های پایین خبری نبود و دامنه تلاطمات این بازار روز به روز گسترده‌تر می‌شد. اما چرا این اتفاق افتاد؟
کدام خودروها در گمرک خاک می خورند؟
پایگاه خبری راد: بسته شدن سایت ثبتارش از سوی وزارت صنعت در ماه‌های اخیر باعث ایجاد مشکلات و حواشی بسیاری در این بخش شده است. در ماه‌های اخیر قیمت خودروهای وارداتی به‌شدت افزایش یافته و به‌گفته واردکنندگان، قیمت برخی خودروها تا 70 میلیون تومان هم رشد داشته است.
احتمال برخورد با یک شرکت بزرگ فروش اینترنتی
پایگاه خبری راد: بعد از عدم صدور مجوز برای فعالیت‌ یک شرکت بزرگ فروش اینترنتی محصولات آرایشی، بهداشتی و نوشیدنی از سوی دستگاه‌های متصدی، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: درصورتی که اثبات شود واحدها از نماد اعتماد الکترونیکی صادر شده در امور تایید نشده استفاده می‌کنند به عنوان متخلف با آنها برخورد می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد