16:57 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قلب

بررسی موشکافانه پیشنهادات ۱۱ گانه کمیسیون اقتصادی مجلس به سازمان بورس
نماد برتر- توجهی که مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تثبیت بازار سرمایه دارند قابل تقدیر است و این سبب دلگرمی است که بازار سرمایه چنان بزرگ و فراگیر شده که هم مردم و هم مسئولان تحولات آن را با دقت پیگیری می‌کنند و درصدد بهبود و پیشرفت آن هستند.
موج هیاهوی انتخابات در بازارهای جهانی
نماد برتر- بازارهای جهانی در نخستین صبح پس از انتخابات آمریکا با افزایش چشمگیر شاخص ها همراه شدند در حالی که هنوز نتایج قطعی این انتخابات اعلام نشده است.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
مجلس اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها را تصویب کرد / تکلیف سه ماهه دولت
نماد برتر- طرح یک فوریتی مجلس در اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس تصویب و دولت مکلف شد در صورت عدم عادی شدن روابط بانکی اروپا و خرید نفت طی ۳ ماه ، پروتکل الحاقی را متوقف کند .
استعلام مدارک دانشگاهی با داشتن شماره ملی افراد فراهم شد
نماد برتر- استعلام اصالت مدارک دانشگاهی با در اختیار داشتن شماره ملی و شناسنامه افراد قابل مشاهده است و به گفته دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، حل معضل مدارک تحصیلی جعلی و اصلاح فرآیند گواهی اصالت مدارک اقدامی دیگر در اجرای دولت الکترونیکی و شفافیت است. شاید دیگر کسی نتواند با مدرک جعلی در جایی ثبت‌نام کند.
آیا رمزارزها سرمایه‌گذاری ایمنی در کشور هستند؟
نماد برتر- یک کارشناس ارزهای دیجیتال گفت: بر اساس مقاله‌ای در خصوص بازار ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۲ تا امروز یعنی حدود ۱۱۰ماه گذشته، ارز بیت‌کوین تنها ۶ یا ۷ ماه در ضرر و بقیه ماه‌ها سودآور بوده که این موضوع در مقایسه با بازار کنونی بورس ایران که سه ماه متمادی ریزشی بوده، بسیار قابل تامل است.
۳ هزار قطعه دلار تقلبی در تهران کشف شد/ دستگیری عاملین فروش
نماد برتر- رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش با همکاری دو مسئول یک شرکت بازرگانی و کشف سه هزار قطعه دلار تقلبی خبر داد.
دستگاه‌ها نگرانند با ارائه داده، قدرتشان را از دست بدهند
نماد برتر- دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات درباره عدم تمایل برخی از دستگاه‌ها به ارائه خدمات آنلاین گفت: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند.
مسائل تغذیه‌ای؛ عامل نیمی از مرگ‌ومیرهای بیماری‌های غیرواگیر
نماد برتر- تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش‌وپرورش و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور به امضاء رسید.
حدس و گمان درباره جانشینی ارزهای دیجیتال با حقیقی
نماد برتر- به اعتقاد یک کارشناس ارزهای دیجیتال،‌ تبادلات مالی و انجام تراکنش‌های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی گذشته است، با وجود این،‌ همچنان درباره جانشینی انواع ارز دیجیتال با ارزهای حقیقی حدس و گمان مطرح است.
رقم نجومی خمیردندان را تکذیب می‌کنیم
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران حداکثر قیمت خمیردندان خارجی تولید داخل را ۲۷۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت که این انجمن رقم نجومی خمیردندان را به شدت تکذیب می‌کند.
هدف گذاری ایران برای صادرات یک میلیارد دلاری به سوریه
نماد برتر- کیوان کاشفی، رئیس اتاق مشترک ایران و سوریه از راه‌اندازی ساختمان مرکزی تجارت ایرانیان در پایتخت سوریه خبر داد و گفت: تأسیس این مرکز گامی برای تحقق صادرات یک میلیارد دلاری به سوریه است.
شهروند ایرانی با نقض تحریم‌های آمریکا به تحمل ۲۳ ماه حبس محکوم شد
نماد برتر- وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: مدیر یک شرکت ایرانی را به دلیل نقض تحریم‌های آمریکا به تحمل ۲۳ ماه حبس محکوم کرده است.
 اطلاعات کاربران سامانه سجام به سرقت نرفته است
نماد برتر- مدیر امنیت اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در پی شناسایی و دستگیری اشخاصی که از طریق راه اندازی سایت های جعلی مشابه سجام اقدام به کلاهبرداری مالی می کردند، تاکید کرد: اطلاعات کاربران سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به سرقت نرفته است.