08:01 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قالیباف اصل

دولت تکلیف مردم و بورس را مشخص کند / چند عامل برای بدتر شدن وضعیت
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس در واکنش به قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی و اعلام چند عامل برای بدتر شدن وضعیت گفت: دولت، تکلیف مردم و بورس را مشخص کند.
تحلیل و درخواست رییس سازمان بورس از اثر منفی قیمت دستوری فولاد
نماد برتر- رییس سازمان بورس با انتقاد از قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی در بورس کالا با دو اثر منفی و تکرار اقدامات اشتباه سال ۹۷ ، خواستار توجه به نظرات کارشناسان و افراد با تجربه شد.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
دو مصوبه شورای عالی بورس در مورد سهام عدالت و شرکت های تامین سرمایه
نماد برتر- رئیس سازمان بورس دو مصوبه جدید شورای عالی بورس در مورد سهام عدالت و حداکثر مالکیت در تاسیس شرکت های تامین سرمایه را اعلام کرد.
دو تصمیم مهم در شورای عالی بورس
نماد برتر- امروز در جلسه شورایعالی بورس در خصوص فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت های تامین سرمایه تصمیم گیری شد.
پیام تسلیت رییس سازمان بورس به عضو شورای عالی بورس
نماد برتر- دکتر حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیامی درگذشت والده شاهین چراغی عضو شورای عالی بورس را تسلیت گفت.
صندوق توسعه ملی در سکوت!
نماد برتر - دقیقا یک ماه از وعده تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار گذشته است و با اینکه چند تاریخ مختلف به صورت غیرمستقیم نیز برای اجرایی شدن وعده مذکور از سوی مسئولان اعلام شد، هنوز خبر دقیقی از تزریق این پول به بورس نیست.
تکذیب چند شایعه بورسی و وعده بهبود / دولت هیچ گاه نوسان را تضمین نکرده اما...
نماد برتر- سخنگوی دولت با تکذیب چند شایعه روزهای اخیر و وعده بهبود اوضاع بورس و عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: دولت هیچ گاه فراز و نشیب سرمایه را تضمین نکرده اما اعلام کرده حامی بورس است.
آخرین وضعیت تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بورس
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس گفت: تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار درحال طی کردن مراحل اداری است و بطور قطع اجرا خواهد شد.
آخرین وضعیت شرکت اخراج شده از بورس فارسیت دورود + کنتورسازی ایران
نماد برتر- رئیس سازمان صنعت و معدن استان لرستان و استاندار قزوین آخرین وضعیت دو شرکت اخراج شده از بورس فارسیت دورود و کنتورسازی ایران را اعلام کردند.
تکریم از بازنشستگان سازمان بورس و شرکت اطلاع‌رسانی
نماد برتر- امروز در مراسمی با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از هشت نفر از بازنشستگان سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس تجلیل شد.
درخواست قالیباف برای افزایش بازارگردانی، اصلاح دامنه نوسان ، حجم مبنا و ...
نماد برتر- رییس مجلس خواهان پیگیری جدی راهکارهای تقویت بورس از طریق افزایش تعهدات بازارگردانی، خرید سهام خزانه، انتشار اوراق تبعی، تنظیم منطقی دامنه نوسان ، حجم مبنا و آموزش و فرهنگ سازی شد.
چند نشانه برای پایان اصلاح شاخص/ لزوم حمایت همه جانبه برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- تصمیمات حمایتی از بورس، بهبود معاملات، افزایش تقاضا و کاهش تعداد نمادهای با صف فروش ، نشان از پایان اصلاح شاخص دارد و ادامه حمایت همه جانبه می تواند منجر به بازگشت اعتماد سرمایه گذاران شود.
حضور ۲۶ کشور در ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ
نماد برتر- ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ از امروز با حضور بیش از ۹۰ میهمان خارجی از ۲۶ کشور به صورت آنلاین آغاز می شود .
پبشنهادات و مصوبات حمایت از گروه بزرگ بورس / الزام همه شرکت ها به بازارگردانی
نماد برتر- در جلسه روسای سازمان بورس،کمیسیون اقتصادی مجلس و ایمیدرو ، پبشنهادات و مصوبات حمایت از گروه فلزی و معدی مطرح و تصویب شد و همه شرکتها مخصوصا" ۵۰ نماد بزرگ ملزم به بازارگردانی شدند.